Muista ottaa tummeli mukaan, on vähän herkillä nahka.Minä annan ystävänpäivän kunniaksi parhaalle ystävälleni käsihoidon.
edit. ja mietin samalla pakkismimmejä

e. Man måste ha lite slida, eller man gör sinnessjuk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muista ottaa tummeli mukaan, on vähän herkillä nahka.Minä annan ystävänpäivän kunniaksi parhaalle ystävälleni käsihoidon.

Yhtenäisemmän ilmeen saat, kun leikkaat kaikki vuodat viis senttiä vajaiks. Laitat sitten vähän leveempää listaa...Tollasessa tapettirullassa on muutes just senverran tavaraa että viiminen vuota jää 30cm vajaaksi.

Tai sitten noin 2 m ylimääräistä.Tollasessa tapettirullassa on muutes just senverran tavaraa että viiminen vuota jää 30cm vajaaksi.
Minä annan ystävänpäivän kunniaksi parhaalle ystävälleni käsihoidon.
Miksi?!Tulipa tämäkin koettua: kävin pyllistelemässä sairaalan aulassa .

Avaas vähän.Melkoisia puritaaneja muut naiset. Tai minä sitten halpa.![]()
se näyttäs 350mm korkealta jalkalistalta?Hyviä vinkkejä, kiitos! Miltähän sellanen 35cm korkea jalkalista näyttäis?
Tässä on monta perkelettä säästänyt elämän aikana, kun in insinöörimäisen tarkkaan laskenut menekin ja tapetin kohdistusvaroineen.Tollasessa tapettirullassa on muutes just senverran tavaraa että viiminen vuota jää 30cm vajaaksi.
Mä oon ilmainen, mutta mahdoton.Minä en ainakaan halpa ole. Siihen en ota kantaa olenko puritaani .