Deleted member 126401
Avaas vähän.
Väliä.
No että minä olen kyllä perse pystyssä töissä enkä muista enää edes ekaa kertaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Avaas vähän.
Väliä.
Hyissaatuna sitä tasotuksen tarkkuutta, minkä tein kun maalasin kämppäni seinät. Ei enään ikinä. Mutta ei salettina löydy edes taskulampulla yhtäkään jälkeä josta sanoa.
Sillä itse etin taskulampulla virheet ja korjasin. Uusintana tasoitus ja hionta niin pitkään, kun taskulampulla viistosta näytettynä seinä oli sileä.
Tein muuten saman homman olkkariin, tulihan sinne maali, mutta vielä tapetti päälle. Järkeä: ei.
Meillä taitaa olla hieman erilainen työ. Sekä työnkuvaNo että minä olen kyllä perse pystyssä töissä enkä muista enää edes ekaa kertaa.
Ite jätin sentään hyllyt laittamatta ennen tasotusta ja maalausta. Rasioistakin revin pintakalut ns. vittuun.Se on hyvin tallille. Talli on yleesä se jonka maalaan ja tasoitan sitten kun talo on valmis. Sitä monesti vaan miettii, että varmaan helvetin helppo ryhtyä hommaan, kun pistorasiat paikallaan, nosto-oven kiskot paikallaan, hyllyt paikallaan jotka notkuu tavaraa yms yms.
Juu, nämä on näitä, että myydessä kuntoon.Ite jätin sentään hyllyt laittamatta ennen tasotusta ja maalausta. Rasioistakin revin pintakalut ns. vittuun.
Mutta nyt on pari vuotta tallin katto odotellu toista maalikerrosta. Ja yks kattovalokin pitäs viittiä irrottaa. Sitten joskus kun menee myyntiin.
Meillä taitaa olla hieman erilainen työ. Sekä työnkuva![]()
Jos tekisin samanlaista työtä kuin sinä niin tulisi varmaan pyllisteltyä enemmän.Pöh, suurin ero on ajatusmaailmassa. Minä venyttelen takareisiä aina kun mahdollista. #gymmotivation #gainz #fitchick
Kyllä vähän huonommallakin varmaan vois. Ei oo henkilökohtaista kokemusta kuitenkaanSen verran on hyvä perse, että voin pyllistellä jos tarve vaatii.
Vaikka kyvyt, vehkeet ja pelit&vermeet on kohdallaan talon tekemiseen niin en saatana ala.Kävin tossa vähäaika sitten kattoos kämppää. Komee boxi periaatteessa, kahden auton lämmin tallikin. Mut vitun viimeistelemätön. Talli oli kylmä ja pelkät panelit seinissä.
Talo oli otettu pakettina, mut ite harjoiteltu pintojen tekemistä. Ja päin vittua oli kyllä laitettu lattiat ja maalattu. Ja hinta oli uuden veroinen.
Pitäiskö vaan vittu rakennuttaa talo. Siis täysin valmiiksi, ettei tarvis ite ees siivota.
Tottakai voi.Kyllä vähän huonommallakin varmaan vois. Ei oo henkilökohtaista kokemusta kuitenkaan![]()