Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En näköjään pysty laittamaan yksäriä kun en ole vip.Joko voit kertoa, missä kunnossa se on nyt? Mitä uupuu/pitää tehdä uusiksi jne.![]()
En mäkään taida olla vip. Välitän sulle mun numeron samanlaisen hahmon kauttaEn näköjään pysty laittamaan yksäriä kun en ole vip.
Tulet saamaan lähiaikoina yksityisviestinä linkin joltain luotettavalta pakkishahmolta jolta tuo vip löytyy.

Niin on.
Mun ei saisi kuunnella lenkkeillessä mitään musiikkia, kun tekee mieli ruveta tanssimaan. Nyt tulin kirjastoon ja pitää varoa, etten ala laulaa ääneen.
Saako mennä nukkumaan?
Mutta 1800- luvulla käveltiin firmaan sisälle ja kysyttiin töitä ja aloitettiin huomenna.
Toivottavasti jostakin nappaa! Tuskaistahan se kyllä tuntuu olevan, enää ei tunnu saavan yhtä helpolla kesätöitäkään kuin joskus aiemmin.Niin, kun olisi edes sitä jotain, Mutta koitetaan nyt sitä jotan hankkia.
Henk koht olen istunut kotona ja työnantajapäästä on soiteltu että tuukko hommiin.Täällä sama. En oo eläessäni yhtäkään työpaikkaa saanu hakemuksen kautta. Paikanpäälle. Ja soitto sitten jos fuhrer ei sattunu oleen paikalla ja aikaa sopimaan.
Henk koht olen istunut kotona ja työnantajapäästä on soiteltu että tuukko hommiin.
Ommuute pakkasta -27.
e: -28