Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joko voit kertoa, missä kunnossa se on nyt? Mitä uupuu/pitää tehdä uusiksi jne. :)
En näköjään pysty laittamaan yksäriä kun en ole vip.

Tulet saamaan lähiaikoina yksityisviestinä linkin joltain luotettavalta pakkishahmolta jolta tuo vip löytyy.

e: Novoivittu eihän täällä näköjään juuri kukaan ole enää vip. Koetan keksiä asiaan jonkun ratkaisun.

Niin on.

Mun ei saisi kuunnella lenkkeillessä mitään musiikkia, kun tekee mieli ruveta tanssimaan. Nyt tulin kirjastoon ja pitää varoa, etten ala laulaa ääneen.

Sama vika. Salilla täytyy olla varovainen, että ei laita jalalla koreasti sarjatauoilla. Laulaa lurauttelen myös välillä.

Laura ja Merja ei osaa puhua ruåtsia

alan väkevästi imetellä Isänmaamme yliopistokoulutuksen tasoa!

Mutta 1800- luvulla käveltiin firmaan sisälle ja kysyttiin töitä ja aloitettiin huomenna.

kyllä tuo on toiminut vielä 2000 luvullakin

noin meikämustalainen on kaikki työmaani hommannut, yhteenkään ei ole etes koulutodistuksia kysytty

Samaan tapaan minäkin olen kesätöitä hommannut. Kävely ovesta sisään, kysely onko töitä ja soitto vielä muutaman päivän päästä perään.

Ei se sen vaikeampaa ole ikinä ollut. Pitää vaan tehdä asioiden eteen enemmän kuin valtaväestö. Helppoa.

Olen elämässä kahta työpaikkaa hakenut ja molemmat saanut. Toisessa saamastani olen edelleenkin duunissa.
Mutta kesäduunit olen saanut aina puhumalla. Ihmettelen kyllä suuresti.

Täällä sama. En oo eläessäni yhtäkään työpaikkaa saanu hakemuksen kautta. Paikanpäälle. Ja soitto sitten jos fuhrer ei sattunu oleen paikalla ja aikaa sopimaan.
Henk koht olen istunut kotona ja työnantajapäästä on soiteltu että tuukko hommiin.

Ommuute pakkasta -27.

e: -28

Oi tätä tuskaa, 20 astetta pakkasta pitäis hakea kipulääkkeitä.

Kävely tuottaa siis tuskaa, vetäsen kohta tota jalkaa turpaan. (vaikka ei sillä turpaa ookkaa) :LOL:

Lasitetulla parvekkella oleva mittari näytti pakkasta -8,7. Sopiva, sanoisin.

Tämän talven pakkasennätys on kuulemma ollut viime yönä Muoniossa: -34,6 astetta. Tarkenee, sanoisin.

Mä en oo menestynyt elämässä laisinkaan niin hyvin että kysyttäis töihin, tai kerran joo mut mulla oli alkamassa just intti niin kieltäydyin.

Muuten oon tehnyt mitä sattuu olemaan tarjolla duunia, ite paikanpäällä kysyneenä, hakemuksien kautta, työkkärin määräämiin paikkoihin. Tuttujen sekä tuntemattomien kautta.

Back
Ylös Bottom