Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se päällä kysymään duunia muksulle?Eiks sulla ollu se lidlin mekko vai muistanko väärin?
Mullakin on edessä että kesällä voisin ottaa yhden nuoremman hyväks... edullisen kesätyöntekijän ja mieluiten ottaisikin sellaisen joka tulisi jonkun tutun kautta koska kynnys velttoiluun on aina suurempi koska kotona saa kuulla sellaisesta.Nyt sormet ja varpaat pystyyn jotta mun isoteini saisi kesätyöpaikan. Hakemuksia vaikka minne menee mutta saas nähdä kuin sen käy. Ja kun ei ole sellaisia suhteita jotta voisi itse puhua lapselle duunipaikan niin mahdollisuudet on aika pienet. Yrittää silti täytyy.
Eiks sulla ollu se lidlin mekko vai muistanko väärin?
Mutta se kun ei ole tuttuja sellaisilla aloilla josta olisi teinille hyötyä. Paska mutsi. Olisi pitänyt ajat sitten verkostoitua paremmin.
Teinillä ei paljon ole työkokemusta mutta oli viime syksynä koulun kautta työharjoittelussa ja sai hyvät arvosanat sieltä. Työ oli paljon 'seisoskelua' ja polvivammaisena polvet särki joka päivä. Toiminallinen työ sujuu kyllä mutta paikallaan seisoselu oli myrkkyä polville. Sinne olisi ilmeisesti päässyt töihin mutta minusta on turha hakea töitä josta sitten saikuttaisi tai jättäisi työtehtävät tekämättä polvikipujen takia.
Mutta se kun ei ole tuttuja sellaisilla aloilla josta olisi teinille hyötyä. Paska mutsi. Olisi pitänyt ajat sitten verkostoitua paremmin.
Keitin inkiväärijuomaa. Oli vähän styrkkaa mutta hyvää silti.
Tämä. En mä ainakaan teininä saanut tulevaisuuden haaveammattia sivuavia kesätöitä, edes suhteilla. Tein kaikenmaailman paskaduuneja, mutta oli sentään jotain työtä. Kaikki työkokemus on kuitenkin ollut hyödyksi sitten jatkossaEikö teinille ole hyötyä, kunhan on jotain tehtävää?

Ei nappaa.
Mikään.
Tarkoitin siis, että kun saisi edes jotain työtä. Mutta mulla ei ole suhteita mihinkään suuntaan, että saisi edes sitä jotain.Eikö teinille ole hyötyä, kunhan on jotain tehtävää?
Niin, kun olisi edes sitä jotain, Mutta koitetaan nyt sitä jotan hankkia. Ei siis ole tarkoitus, että hän toimitusjohtajaksi heti pääsisi vaan, että saisi jonkun työpaikan josta saisi kokemusta ja fyrkkaa. Mikä vaan työ kelpaa mitä voi tehdä ja mihin voi omin neuvoin kulkea. Tärkkelyksellä ja bensalla kulkevat kaksipyöräiset ovat, joten se antaa jo mahdollisuuksia työnhaussa kun on mahdollista kulkea.Tämä. En mä ainakaan teininä saanut tulevaisuuden haaveammattia sivuavia kesätöitä, edes suhteilla. Tein kaikenmaailman paskaduuneja, mutta oli sentään jotain työtä. Kaikki työkokemus on kuitenkin ollut hyödyksi sitten jatkossa![]()
Aamul ku ajeli töihi ni kävi abc hakee aamupala. Osti samal Mega-arvan. Makso 20€, päävoitto 1 000 000€.
Aatteli et vedä siitä poti ni ei tarvis ikin herät aamul töihi.
Vitut.

Tuliko edes omia takasin? Harvoin itselle tullut edes omia takaisin.
Betssonista voitin joskus 200 € jossain pelissä, sen jälkeen en oo päässyt enää kirjautuu sisään.![]()