Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin, kun olisi edes sitä jotain, Mutta koitetaan nyt sitä jotan hankkia. Ei siis ole tarkoitus, että hän toimitusjohtajaksi heti pääsisi vaan, että saisi jonkun työpaikan josta saisi kokemusta ja fyrkkaa. Mikä vaan työ kelpaa mitä voi tehdä ja mihin voi omin neuvoin kulkea. Tärkkelyksellä ja bensalla kulkevat kaksipyöräiset ovat, joten se antaa jo mahdollisuuksia työnhaussa kun on mahdollista kulkea.
Aiemmin tarkoitin sitä, että paikka jossa oli koulun puolesta harjoittelussa, on turha hakea kun ei polvet kestä sitä työtä. Kuka maksaa palkkaa työstä jota ei voi tehdä. Tai edes ottaa töihin.
Tsemppiä paikan löytymiseen.Ei tullu mitää! Pitäiskö nyt mennä hakemaan uus että sais omat takaisin?
Mä voitin muutama vuos sitten kenosta 5k. Se kyllä toi kaikki rahat takaisin korkojen kera mitä ikinä veikkaukselle antanut.
Hyvä ettet laittanut että älykäskin, en olisi enää uskonut sitä.Mulla on maailman ihanin, komein ja mukavin mies.![]()

Kuin myös.Mä menin aikoinaan 14 vanhana kesätöihin ja siitä lähtien oli aina täydet kesät hommissa työelämään asti.
Ekat neljä kesää ihan paskoja hommia puutarha/mansikanpoimimishommista palovahtihommiin. Sit vähän parempia paskahommia. Ja kun opiskelut alkoi, pääsin aina useampaan paikkaankin tekemään alan paskahommia palkallisena työharjoitteluna. Ilman suhteita. Kai vaikutti, että oli aktiivinen ja oma-alotteinen ja tehny jo useamman kesän hommia.
Sit suoraan valmistuttua on ollu aina saatavilla hyvin palkattuja paskahommia. Juuri hetki sitten sai valita kolmesta paskahommasta minkä ottaa.
Minä ajattelin, että tuollainen merisuolakide olisi ihan kauhea imeskellä pelkiltään, mutta ei se ollutkaan. Hyvältä maistui.
Maistui, veikkaan, suolaiselta?
munkin
Nähtävästi suolan puute on aika kova, kun tuo maistui taivaalliselta.

Suola on aina hyvää. Voiski hakea sipsejä.![]()
Ei ole! Se on hyvää. #kokeiltujuttuMinä ajattelin, että tuollainen merisuolakide olisi ihan kauhea imeskellä pelkiltään, mutta ei se ollutkaan. Hyvältä maistui.
Älä viitti, ku nyt munki tekis mieli hakea sipsejä.
Ei ole! Se on hyvää. #kokeiltujuttu