Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ostin saladen ja kyytipojaksi palan juustokakkua. It's all about balance.

Niin, kun olisi edes sitä jotain, Mutta koitetaan nyt sitä jotan hankkia. Ei siis ole tarkoitus, että hän toimitusjohtajaksi heti pääsisi vaan, että saisi jonkun työpaikan josta saisi kokemusta ja fyrkkaa. Mikä vaan työ kelpaa mitä voi tehdä ja mihin voi omin neuvoin kulkea. Tärkkelyksellä ja bensalla kulkevat kaksipyöräiset ovat, joten se antaa jo mahdollisuuksia työnhaussa kun on mahdollista kulkea.

Aiemmin tarkoitin sitä, että paikka jossa oli koulun puolesta harjoittelussa, on turha hakea kun ei polvet kestä sitä työtä. Kuka maksaa palkkaa työstä jota ei voi tehdä. Tai edes ottaa töihin.

Kerran tuli pyöräiltyä puoli kaupunkia läpi aamutuimaan kun siihen aikaan oli myymäläpäälliköitä kaupassa, sai siitä liikuntaa. Pienillä puljuilla ei ollut tarvetta tai varaa palkata, isoissa kaupoissa pyydettiin laittaa avointahakemusta netissä. Ei tuottanut silloin hedelmää.

Kauppoissa kannattaa silti käydä kääntymässä. :) Tsemppiä paikan löytymiseen.

Ei tullu mitää! Pitäiskö nyt mennä hakemaan uus että sais omat takaisin?

Mä voitin muutama vuos sitten kenosta 5k. Se kyllä toi kaikki rahat takaisin korkojen kera mitä ikinä veikkaukselle antanut.

Tykkään pelata noita rahapelejä kerran voitin kenosta 7 e, pistin 7 uutta riviä voitin euron. :ROFLMAO:

Eihän noilla rikastuvan tunnu, ja ymmärrän niitä jotka eivät pelaa koska todennäköisyys hyvin pieni suuriin summiin. Mutta pyrin pitämään järjen pelaamisessa, pidin kuukauden boikotin veikkauksesta tuon epäonnen jälkeen. :LOL:

Toivottavasti menee edes hyvää tarkoitukseen pistämäni rahat.

Mulla on maailman ihanin, komein ja mukavin mies. :heart:

Meinasi tulla tappelu kun hissinovi vetäisi meikäläistä oikein kunnolla turpaan.

No olisin kuitenkin hävinnyt sen matsin.

Mä menin aikoinaan 14 vanhana kesätöihin ja siitä lähtien oli aina täydet kesät hommissa työelämään asti.
Ekat neljä kesää ihan paskoja hommia puutarha/mansikanpoimimishommista palovahtihommiin. Sit vähän parempia paskahommia. Ja kun opiskelut alkoi, pääsin aina useampaan paikkaankin tekemään alan paskahommia palkallisena työharjoitteluna. Ilman suhteita. Kai vaikutti, että oli aktiivinen ja oma-alotteinen ja tehny jo useamman kesän hommia.

Sit suoraan valmistuttua on ollu aina saatavilla hyvin palkattuja paskahommia. Juuri hetki sitten sai valita kolmesta paskahommasta minkä ottaa.
Kuin myös.

Olen koko ikäni paiskinut hommia.

Mutta 1800- luvulla käveltiin firmaan sisälle ja kysyttiin töitä ja aloitettiin huomenna.
Toista se on nyt.

Saas nähä tuleeko tästä kröhästä joku kunnon flunssa..no koitettu ajaa tauti esiin selkäjuNpalla. Normaalin noin 80min sijaan kesti 112min, joten ihan 85% kunnossa ei taideta olla kumminkaan. :unsure:

Minä ajattelin, että tuollainen merisuolakide olisi ihan kauhea imeskellä pelkiltään, mutta ei se ollutkaan. Hyvältä maistui.

Maistui, veikkaan, suolaiselta?

Onpahan taas melkosta tervanjuontia tämä työviikon aloitus. Tiedän tiedän, olen kyllä oikein tyytyväinen että on töitä, mutta.. tilanne vaatis kyllä nyt sen munkin. Tai kaks.. Kohta kahville, onneks ostin minidonitseja pötkön tänään.

Itellä oli kyllä (ja on vieläkin vähän) elämäni hirvittävin flunssa viime keskiviikosta alkaen. Alkoi ihan napista painamalla. Kurkku ei oo koskaan ollu näin vitun kipee. Tänään eka päivä kun alkaa oleen luottoa sen puolesta että tää loppuu joskus. Tänään on sen sijaan yskitty iha pilluna.

Back
Ylös Bottom