Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

99% sti saan treenata parhaassa seurassa eli yksi. Kyllä salireissu on pilalla jos joku tervehtii tai tulee jotain kyselemään.

Salivaaka näytti 114,2

Täälläkin reilut domssit! Kuljen ku vanha mummo, ku selkä on niin tukossa. Ja kuten doktorilla, pahimmat olot tulossa vasta huomenna, yök. Sopivasti myös oksettavin eli etukyykkypäivä huomiselle ohjelmassa... itkettää vähän jo valmiiksi.

Mutta!! Tavoitteeni päästä joskus salin vakkarikävijöiden kanssa juttusille täyttyi eilen. Yks iso voimanostajajannu tuli kommentoimaan mun vetoja! En oo näkymätön enää :oujee:
Jes!

Tuohon minäkin pyrin. Ja siihen, että saisin jonkun kivan jumppakaverin.

Mutta salilla pätee sama kuin baarissa: en todellakaan mene juttusille jos vastapuoli ei ole sen näköinen tai oloinen, että kaipaa juttelua kenenkään kanssa.

Itsehän olen luonnostaan resting bitch-face - ilme naamalla aina.

Yskin ja yökkäilin just vartin keuhkonpalasia pihalle kun Sir.Epherdin kiekaisi. No nyt happi taas kulkee eikä pillit vikise. Harmi kun ei sylviä vieläkään näy eikä kuuluu, ihan varmasti antaisi kissatarran kun olin kiltti poika ja reippaasti otin lääkkeeni.
Vain otettu lääke auttaa.

Väsymys iski. Mutta ei viittis nukkua päikkäreitä enää ja kohta salille.

Sitten loppupäivä meneekin todennäköisesti maatessa.

Harjun Dönerin sunnuntailautanen oli aika reilu, sanoisin. Melkein on nyt paha olla.

Minä kyllä valitsen treeniaikani niin, että salilla on mahdollisimman vähän jengiä. Tänään aamulla kahdeksalta = ei ketään. Täydellistä.

Hartialinja ei vielä ihan vaaterissa, en tykkää. Eilen leipastiin likan kanssa pipareita, tuli sekin päivä näköjään koettua. Äskön käytiin laavulla paistamassa mahtavassa talvisäässä vuoden ekat makkarat. Ei pöllömpää.

Täälläkin reilut domssit! Kuljen ku vanha mummo, ku selkä on niin tukossa. Ja kuten doktorilla, pahimmat olot tulossa vasta huomenna, yök. Sopivasti myös oksettavin eli etukyykkypäivä huomiselle ohjelmassa... itkettää vähän jo valmiiksi.

Mulla on korkeintaan joskus vähän tukkoinen olo, kunnon domsseja ei juuri ikinä #löysäätreeniä #vanhajalaiska #antibodaus.

Keittokirjan mukaan maustettuja makkaroita uunissa. Lanttubataattilisäke valmistumassa.

Kohta lihava olo.

Jes!

Tuohon minäkin pyrin. Ja siihen, että saisin jonkun kivan jumppakaverin.

Mutta salilla pätee sama kuin baarissa: en todellakaan mene juttusille jos vastapuoli ei ole sen näköinen tai oloinen, että kaipaa juttelua kenenkään kanssa.

Itsehän olen luonnostaan resting bitch-face - ilme naamalla aina.
En mäkään kyl mee juttelemaan kenellekään (salilla), jos ei vaikuta vastaanottavaiselta. Enkä kyllä yleensä muutenkaan :D
Mulla on korkeintaan joskus vähän tukkoinen olo, kunnon domsseja ei juuri ikinä #löysäätreeniä #vanhajalaiska #antibodaus.
En mäkää mitää bodaushommia. Nämä domssit tuli maksimitestailuista eiliseltä, ja alla oleva kevyt viikko vielä pahentaa oloja. Noin muuten yleensä uuden ohjelman alussa tulee aina pahat domssit, mutta ohjelman edetessä helpottaa.

Olipa hyvä selkä-hauisjumppa. Nyt voi koomailla rauhassa loppupäivän.

Liitteet

• IMG_20180107_150749_665.webp
    IMG_20180107_150749_665.webp
    111,8 KB · Katsottu: 296
Koska nostelusta tuli ikinälkä, tänään on Tortillapäivä!! Mutta syvästi pettyneinä joudumme toteamaan, että on jo liian myöhä torkuille :cry:

Väsymys iski. Mutta ei viittis nukkua päikkäreitä enää ja kohta salille.

Kyllä sitä sittenkin tuli oltua hetken offline tilassa, piti vaan mennä sohvalle lepuuttaa hetkeks. :whistle:

Noh, tuli kuitenkin salillakin käytyä selkä treenattu ja tän viikon treenit oli siinä.

Kello on kohta kuusi illalla enkä istunut paikoillaan sekuntiakaan syömisiä ja treenikuskauksia lukuunottamatta. Pitäisi olla neljä paria käsiä ja kolme päätä jotta saisi kaiken tehtyä niin, että siihen ei mene koko pvää.

Eilen katottiin The Purge 3 ja The Prestige, oli tosi hyviä leffoja!

Hyi huomenna alkaa taas normaali 5 päivän työarki.

Back
Ylös Bottom