Nainen on ainakin raamatun mukaan miehetär, joten mieheke voisi olla miehen uloke.Onko mieheke, miehen korvike?![]()
Eli @Daiina odottaa vesi kielellä mulkusta pi**aa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nainen on ainakin raamatun mukaan miehetär, joten mieheke voisi olla miehen uloke.Onko mieheke, miehen korvike?![]()
Nainen on ainakin raamatun mukaan miehetär, joten mieheke voisi olla miehen uloke.
Eli @Daiina odottaa vesi kielellä mulkusta pi**aa.
Keskustelun vai monologin?
katsoitko eilen uutisista ilouutisen
saamme seurata koko ensi vuoden kaikkia Kaurismäen elokuvia yle areenasta
#kysyksjoku.
Voitkin seuraavaksi jatkaa tänne meikäläisen konttorille tekemään osan mulla jonossa olevista hommista! Lounaan jälkeinen kooma ei ota hellittääkseen eikä mistään tuu taas mitään. #väsyMää olen liian nopea tänne Tyksii: päivän hommat #tehty
Mun mielestä kyllä. Ja eritoten se, kun yrittää rimpuilla ulos niistä urheiluvaatteista, etenkin (hikisistä) urheilurintsikoista.Eikös se jo lasketa urheiluksi, kun on saanut jumppavaatteet ylle?
Mun mielestä kyllä. Ja eritoten se, kun yrittää rimpuilla ulos niistä urheiluvaatteista, etenkin (hikisistä) urheilurintsikoista.![]()
Voitkin seuraavaksi jatkaa tänne meikäläisen konttorille tekemään osan mulla jonossa olevista hommista! Lounaan jälkeinen kooma ei ota hellittääkseen eikä mistään tuu taas mitään. #väsy
Nokun ei ne lopu sillä että tekee osan. Aina on jonossa seuraavia hommia. RankkaaTekee hommat äkkiä pois, niin voi nostaa jalat pöydälle aiemmin.
Nokun ei ne lopu sillä että tekee osan. Aina on jonossa seuraavia hommia. RankkaaKohta sentäs loppuu työaika tältä päivältä ja pääsee hetkeksi soffalle.
Mystistä! Astuin puolihuolimattomasti matonreunalle niin, että pikkuvarpaan puoli jäi matolle. Kuului/tuntui selkeä "napsahdus" ja kipu poistui. Tuskin ollut murtuma. Mikälie wanhuuden kolotus?^ kohta se murtuu, jos ei ole vielä murtunut