Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joskus, vähän.

Ja mikä ärsyttävintä, kaikki äijät puhuu kyllä keskenään, mutta sit taas eivät oo huomaavinaankaan mua siinä vieressä!! Ois se nyt kiva vähän ees jutustella joskus, kun kuitenki samat naamat siellä joka kerta on paikalla.
Veivaat penaa ja habaa asenteella, pyydät varmistaan penassa ja haukut sun hauis painoja, mitä raskaammat niin sitä enemmän moitit itseäs. Näin rikot jään ja pääset kivasti jutulle. Edit. Nii niissä haba hommissa siis teet mahd. isoilla ja vaikka kulkee hyvin niin silti manaat.

Viimeksi muokattu:
Hauskaa salilla on se että moni kysyy automaattisesti joltain että teetkö sä tossa jos vain sattuu olemaan vieressä, ihan normaalia tosin.

Salilla on kaks reidenojennuslaitetta vierekkäin, olin tovin jo tehnyt toisessa istunkin jopa siinä penkillä kunnes joku tulee siihen vapaaseen laitteeseen katsoo mua siinä viereisessä laitteessa, osoittaa vapaata laitetta ja kysyy teeksää tässä.

Ois pitäny sanoa että teen mutta huilin tässä toisessa.

Joskus, vähän.

Ja mikä ärsyttävintä, kaikki äijät puhuu kyllä keskenään, mutta sit taas eivät oo huomaavinaankaan mua siinä vieressä!! Ois se nyt kiva vähän ees jutustella joskus, kun kuitenki samat naamat siellä joka kerta on paikalla.

Meet kysyy niiltä jotain. Ihan vaan jotain. Niin minä aion tehdä.

Hauskaa salilla on se että moni kysyy automaattisesti joltain että teetkö sä tossa jos vain sattuu olemaan vieressä, ihan normaalia tosin.

Salilla on kaks reidenojennuslaitetta vierekkäin, olin tovin jo tehnyt toisessa istunkin jopa siinä penkillä kunnes joku tulee siihen vapaaseen laitteeseen katsoo mua siinä viereisessä laitteessa, osoittaa vapaata laitetta ja kysyy teeksää tässä.

Ois pitäny sanoa että teen mutta huilin tässä toisessa.

koitappas joskus mennä tekemään johonkin missä jollain on kesken

varmasti muistat jatkossa kysellä: ja herkästi

Veivaat penaa ja habaa asenteella, pyydät varmistaan penassa ja haukut sun hauis painoja, mitä raskaammat niin sitä enemmän moitit itseäs. Näin rikot jään ja pääset kivasti jutulle. Edit. Nii niissä haba hommissa siis teet mahd. isoilla ja vaikka kulkee hyvin niin silti manaat.
Ai noinko simppeliä se on? Täytyy pistää testiin viikon penkkireenillä :LOL:(y)
Meet kysyy niiltä jotain. Ihan vaan jotain. Niin minä aion tehdä.
Joo tuo on varmaan aika perusvarma taktiikka (y)

Ai noinko simppeliä se on? Täytyy pistää testiin viikon penkkireenillä :LOL:(y)
Pitäs olla, näin mua on lähestytty muutamia kertoja. Enkä ny tarkoita että naiset ovat halunneet muuta kuin sen varmistajan tms. Mutta näitten jälkeen ollaan kyl rupateltu sitten jatkossakin jos ollaan nähty. Nyt sitä jäätä rikki vaan! Ota sää alote jos ukot kerta on juroja siellä :)

Pitäs olla, näin mua on lähestytty muutamia kertoja. Enkä ny tarkoita että naiset ovat halunneet muuta kuin sen varmistajan tms. Mutta näitten jälkeen ollaan kyl rupateltu sitten jatkossakin jos ollaan nähty. Nyt sitä jäätä rikki vaan! Ota sää alote jos ukot kerta on juroja siellä :)
Joo tarttee kyllä ruveta ite urakoimaan sitä jäätä rikki, kun ei se tolleen yllättäen ja pyytämättä näköjään tapahdu! Toivottavasti nuo jantterit on yhtä helppoja kuin sä :david::LOL:

Mä meinasin et olisin kysynyt vaikka ' Moi, anteeksi. Tiedätkö paljon kello on?'

En kehtaisi mun kilon painoille pyytää ketään varmistamaan :whistle:

Tuskin ihmettelette enää, että olen sinkku.

E: mä olisin helppo.

Pitkälle sitä pääsee, kun harjoitteli tekeen sokerointiin sokerimassan. Huippua!

Juu, kyllä se niin on, että suun avaamalla pääsee parisuhdemarkkinoilla aika pitkälle. Aina sitä nyt jotain kysyttävää edes keksii!
Mä saan juttua aikaiseksi vaikka aidan seipään kanssa. Määrä korvaa laadun.

Kadehdittavaa. Eräs kaveri on samanlainen, olkoon vaikka ventovieras niin juttua irtoaa kuin vanhalle tutulle. Kun ei tule seurattua urheilua, eikä paljon muutakaan, niin pirustako sitä jauhaa. Luonteeltaan ujo tuppisuu eikä säästäkään nyt kovin pitkää keskustelua saa, työjutut nyt on taas.. "..joo, oli vähä paha paikka laittaa, kun ei nähny kasan taa mitää ja ja ja.."

Pitäsköhän sitä yöllä jopa pikkasen nukkuakkin, olisi meinaan huomenna velvollisuuksia hoidettavana. Tosin tänään meni kyllä tuo herääminen pikkasen myöhälle. 13.30 vasta jaksoi nousta ylös kun unta kerran piisasi. No kyllä mä silti nukahdan viimeistään parin tunnin päästä.

Pyytää varmistamaan penaa on vielä aika konservatiivinen avaus. Jos haluaa rikkoa jään kunnolla, kannattaa pyytää miestä varmistamaan suorin jaloin maastavetoa. Mikäli mies kieltäytyy, hän on varattu. Mikäli suostuu, muttei sano mitään osoittaakseen kiinnostusta, hän on homo.

Back
Ylös Bottom