Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minulla on tänään ollut karmaisevaa töissä! Eräs laite rikkoi fysiikan lakeja ja siitäkös riitti pähkäiltävää moneksi tunniksi! Arrr! Onneksi pääsin lopulta pois, mutta kun menin hakeemaan lohdutussiipiä kaupasta, niitä perkeleitä ei ollut! Arr! Tyydyin pakasteruokaan.

19.png

Psykoosissahan tuo on - vaikka oliskin moottorisahakondyktööri.

Turkulaiset. Tai ainakin turkulainen @hobbitess, minne gaimille pääsee testaamaan ilmaiseksi?
En tiiä paljookaa noista saleista, ei oo tullu käytyä kovinkaa monella. Ymmärtääkseni melkein kaikkialla on joku kertamaksu, vaikka menis tutustumaan jäsenenkin kanssa. GoGo Expressin kertamaksu on jotain 7€, se on varmaan halvin eikä vaadi ees jäsentä mukaan.

Ite tosin käyn tuolla Hannunniitun suunnilla, ja siellä kyllä pääsee jäsenen kanssa ilmaiseksi testikäynnille. Mut en tiedä, pääseekö jos menee yksinään.

Salikortti edelleen pohojammaalla ilmeisesti?

Mulla meni jumpassa pata jumiin. Koska teinin treenit alkoi tänään aikaisemmin niin menin aikaisemmin jumppaan. Sinne toiselle kakkossalille.

No, enpä tiennyt et siel on joku helvetin jumppakerho just silloin. Maanantai kävin siellä viimeksi enkä todellakaan nähnyt mitään ilmoitusta siitä, että puolet salista olisi varattu 18.30 alkaen.
Pääasiassa teen vapailla mutta pari juttua laitteissa tai penkillä.

Koko pulju täynnä naisia tekemässä kuntopiiriä. Voi juma********** mä sanoin.

Aamupaino 79

Nukuin myös hyvin, seiskan jälkeen tulin salilta ja ysiltä tuli uni silmään. :zzzz:Heräsin jopa 10 min aikasemmin mitä yleensä, semi virkeänä.

Kvalitatiivisesti, introspektion keinoin mitattuna, viime yön unet voidaan luokitella kuuluvaksi positiivisten unikokemusten luokkaan.
Kvantitatiiviset mittaukset kuitenkin osoittavat, että tarvittavan unimäärän saavuttamiseksi olisi herätyslaitteen tullut aktivoitua vähintään tuntia myöhemmin.

Back
Ylös Bottom