Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Silmät ovat auki ja kahvi tippuu jo. Suunnilleen 4 tuntia tuli nukuttua, tyhjää parempi.
Minä voin tähän sanoa: vahva sama.
Työmaalla ihmettelemässä mitä täällä pitäis tehdä.

Aamu alkoi melko veikeissä, joskin hieman irrationaalisissa merkeissä: tuo turjake heräsi joskus ennen viittä ja tuli herättämään mut melkein puoli tuntia ennen kellon soimista "koska siellä oli kylmä" ja piirteli kielellä sydämmiä selkään. On sitä toki kehnompiakin tapoja herätä.

Nyt jos jaksaisi kuutisen tuntia hoitotieteitä. Yllättävän järjissään vaikka unta tuli vain reipas viitisen tuntia. :coffee:

Joskus, vähän.

Ja mikä ärsyttävintä, kaikki äijät puhuu kyllä keskenään, mutta sit taas eivät oo huomaavinaankaan mua siinä vieressä!! Ois se nyt kiva vähän ees jutustella joskus, kun kuitenki samat naamat siellä joka kerta on paikalla.

Mun uudenvuoden lupaus on puhua jollekin sallilla. Ja koska olen sanani mittainen ihminen niin sen teen.

Katso edellä.

Olette omituisia.

Possu, vanha vetojuhta

Aika kova jätkä kun vetää karuselliin tuon kärryn kanssa. On meinaan suht jyrkkä elävässä elämässä.

Ja koska kaikkia kiinnostaa, niin opiaattiummetus laukesi viimeyönä ja sonnalla rampattiin varmaan 5 kertaa joskus klo3 aikaan. #74,3

Mä saan juttua aikaiseksi vaikka aidan seipään kanssa. Määrä korvaa laadun.

Vahva sama

kannattaa pitää sitten mielessä tämä:

jaksaako/kiinnostaako vastapuolta kuunnella niitä jonninjoutavia jorinoita

Minua pääsääntöisesti ei kinosta, esimerkki: menen kapakkaan nauttimaan tuopillisia herkullista olutta ja jos joku tulee siihen väkisin yrittämään saada aikaan kes-kus-telua
siinä käy kuntit sillälailla, että meikämustalainen vaihtaa vähin äänin anniskelualuetta

keskustelemaan saa siis tulla, mutta aihe tulee olla myös Minulle mieluinen, tikusta asiaa keskusteluja: en jaksa

Pyytää varmistamaan penaa on vielä aika konservatiivinen avaus. Jos haluaa rikkoa jään kunnolla, kannattaa pyytää miestä varmistamaan suorin jaloin maastavetoa. Mikäli mies kieltäytyy, hän on varattu. Mikäli suostuu, muttei sano mitään osoittaakseen kiinnostusta, hän on homo.
Oho nyt on kyllä kovan luokan vinkkejä!!
Tosin mulla ei oo kyllä tarkoituksena mitään puolisoa tuolta etsiskellä, mutta jos olis, niin tarttis hyvin äkkiä korjata suorin jaloin maastaveto taas osaksi ohjelmaa :ROFLMAO:
Loppuviikosta penaa, katotaan löytyykö edes sille varmistajaa!

kannattaa pitää sitten mielessä tämä:

jaksaako/kiinnostaako vastapuolta kuunnella niitä jonninjoutavia jorinoita

Minua pääsääntöisesti ei kinosta, esimerkki: menen kapakkaan nauttimaan tuopillisia herkullista olutta ja jos joku tulee siihen väkisin yrittämään saada aikaan kes-kus-telua
siinä käy kuntit sillälailla, että meikämustalainen vaihtaa vähin äänin anniskelualuetta

keskustelemaan saa siis tulla, mutta aihe tulee olla myös Minulle mieluinen, tikusta asiaa keskusteluja: en jaksa

Kysymys ei ole siitä, että minä keneen tahansa aikaani haaskaan ja juttelen jonninjoutavia vaan minun osaltani siitä, että tarvittaessa saan jutun aikaiseksi vaikka aidan seipään kanssa.

Ja kun oli puhe siitä, että jumpalla voisi mennä juttelemaan. Niin ei sitä juttua aloiteta sellaisessa tilanteessa jossa mahdollinen vastapuoli ei ole millään tavalla vastaanottoavainen. Sama pätee monessa muussakin kontekstissa.
Vaikka olen tyhmä ämmä niin omaan kuitenkin sen verran pelisilmää, että tiedän koska kannattaa olla hiljaa.

Esimerkiksi itse en mene koskaan kapakassa juttelemaan kenellekään. Varsinkaan sellaiselle joka nauttii omassa rauhassaan tuopillisen herkullista olutta. Mutta esim. baaritiskillä voin sanan säilää veistellä.

Siinä vaiheessa kun helistö saa aikaiseksi keskustelun aidan seipään kanssa, tulee huolestua. Helistön itse.

Aidanseipäitä on kaikki ravitsemusliikkeet pullollaan. #eikiinnosta

Koitin olla nokkela #turhaan

Mun suolisto on vähän kuin aurinkokello ja elämältä putois pohja, jos päivä ei rytmittyis istuntojen mukaan:
Aamu, Päivä, Ilta.

Huomenta. Viikonloppuna tehhään miehekkeen kanssa pizzaa, ootan jo nyt vesikielellä.

Huomenta! Normi aamuyön pieni valvontasetti taas, mutta onneks sain vallattua sängyn kokonaan itselleni ja unta riitti tähän asti :) Jospa sitten vähän kakkosaamupalaa ja verinäytteisiin.

Back
Ylös Bottom