Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Awww toi oli aika herttaista itseasiassa.*Salipusut ja -peppuläpsyt

muistitko laittaa myös tangon toiseen päähän noita kiekkoja?
Sehän on niin, että paskan saa pyytämättäkin. Mutta jos pyytää paria pientä juttua niin jos jotain saisi.Awww toi oli aika herttaista itseasiassa.
Mutta se mikä ei ole herttaista, on odotella jotain perkeleen kirppariostajaa hakemaan tuommoista eukon tyllinkiä. Tästä menee kyllä puolet ostohinnasta suoraa omaan taskuun kostoksi, kun en saanut tirsahtaa. Ja syön loput siskikset. Kostoksi.
Kuvien takiahan siellä salilla käydään. Vai olenko mä ymmärtänyt jotain väärin?Miksi ihmeessä olisin laittanut? Kiekot tankoon, kuva, kiekot pois.
Kyykkykengät, uudet, sopivat.![]()
Miten perseen pitää olla jalkojennostossa?Kuvien takiahan siellä salilla käydään. Vai olenko mä ymmärtänyt jotain väärin?
E: mulla oli ainakin niin kovin hauskaa eilen kun otin valokuvaa siitä miten perseen pitää olla jalkojennostossa.
Yli sen penkin. Eli niinku tyhjän päällä.Miten perseen pitää olla jalkojennostossa?
Ite teen leuanvetotangossa ja mietin, että miten sen perseen sais väärin. Mutta sulla olikin eri liike.Yli sen penkin. Eli niinku tyhjän päällä.
Vaikka hymiö on sikäli väärä ku sehän pumppaa haubereita, mut kuitenki. Warren Buffett.
Nevör hööd. Luin nopeasti Wikin. En tajunnut mitään.
Ei sitä paskaa maitorahkaa oo pakko syödä.Tänään sittenki jalkapäivä, eilen iski lorvi kattari, sunnuntain selkäpäivä ja fyysinen aamu maanantaina duunissa pisti kropan vähän koville (tekosyitä) nyt olen jo lähtövalmiina ja ainakin puoliksi virtaa täynnä.
Aamusin vedän maitorahkaa ja purkin ananasta välillä puuroa, duunissa ruoka ja kotona toinen lämmin ateria, vähän hiomista ruokapuolessa vielä. Voisikohan kropan tukkoisuus ja väsymys johtua ruokavaliosta aamusin on aamupalan jälkeen jopa sanoisinko etova/ähky olo menee ohi kuitenkin..
No kuitenkin nyt kyykkäämään.Vaikka hymiö on sikäli väärä ku sehän pumppaa haubereita, mut kuitenki.
![]()
Tein yhden ison vatsan, se riitti.Itse en juurikaan tee vatsoja.
Tai teen mutta teen sen syömällä. Massakausi.
Vaffa sama.Tein yhden ison vatsan, se riitti.
Tänään sittenki jalkapäivä, eilen iski lorvi kattari, sunnuntain selkäpäivä ja fyysinen aamu maanantaina duunissa pisti kropan vähän koville (tekosyitä) nyt olen jo lähtövalmiina ja ainakin puoliksi virtaa täynnä.
Aamusin vedän maitorahkaa ja purkin ananasta välillä puuroa, duunissa ruoka ja kotona toinen lämmin ateria, vähän hiomista ruokapuolessa vielä. Voisikohan kropan tukkoisuus ja väsymys johtua ruokavaliosta aamusin on aamupalan jälkeen jopa sanoisinko etova/ähky olo menee ohi kuitenkin..
No kuitenkin nyt kyykkäämään.Vaikka hymiö on sikäli väärä ku sehän pumppaa haubereita, mut kuitenki.
![]()
Ei sitä aamupalaa ole pakko syödä. Intermittent fasting.Ei sitä paskaa maitorahkaa oo pakko syödä.
Ei sitä paskaa maitorahkaa oo pakko syödä.
Lisäksi kysyisin kuvaan viitaten: Onko Tohtori itse stereoissa kuten pomo?muistitko laittaa myös tangon toiseen päähän noita kiekkoja?
Kiitos jälleen mieltä ylentävästä kommentistasiEi varsinaisesti yllättänyt.