Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Valoisaa ollukkaan tänään, aamusta iltaan saa vetää ottalamppu päässä. Substralia suppona ja mukitolkulla kahvia. Olipa muute hyvä joulutorttu, vuoden toka.

*Salipusut ja -peppuläpsyt
Awww toi oli aika herttaista itseasiassa. :heart:

Mutta se mikä ei ole herttaista, on odotella jotain perkeleen kirppariostajaa hakemaan tuommoista eukon tyllinkiä. Tästä menee kyllä puolet ostohinnasta suoraa omaan taskuun kostoksi, kun en saanut tirsahtaa. Ja syön loput siskikset. Kostoksi.

e. Ei saatana, osaan olla kyllä supliikki näitte naisten kanssa. Mekon ostaja tuli paikalle, sellainen vähä vanhempi nainen, puolitoistapäätä lyhyempi pieni tapaus. Minä karvamörri, tatuoitu kalju perkele kysäsen "haluuksä kokeilla tota?"

Tuli rouvalle vähä kiire päästä asunnosta ulos. Kyllä mun karisma on sitten vaan niin, ja äly myös.

Viimeksi muokattu:
Awww toi oli aika herttaista itseasiassa. :heart:

Mutta se mikä ei ole herttaista, on odotella jotain perkeleen kirppariostajaa hakemaan tuommoista eukon tyllinkiä. Tästä menee kyllä puolet ostohinnasta suoraa omaan taskuun kostoksi, kun en saanut tirsahtaa. Ja syön loput siskikset. Kostoksi.
Sehän on niin, että paskan saa pyytämättäkin. Mutta jos pyytää paria pientä juttua niin jos jotain saisi.
Tein itselleni uuden vuoden lupauksen: koitan uskaltaa jutella jollekin siellä uudella salilla. Joko tammikuussa siellä toisella tai helmikuussa siellä mihin jään.

Miksi ihmeessä olisin laittanut? Kiekot tankoon, kuva, kiekot pois. :whistle::barefoot:

Kyykkykengät, uudet, sopivat. (y)
Kuvien takiahan siellä salilla käydään. Vai olenko mä ymmärtänyt jotain väärin?

E: mulla oli ainakin niin kovin hauskaa eilen kun otin valokuvaa siitä miten perseen pitää olla jalkojennostossa.

Kuvien takiahan siellä salilla käydään. Vai olenko mä ymmärtänyt jotain väärin?

E: mulla oli ainakin niin kovin hauskaa eilen kun otin valokuvaa siitä miten perseen pitää olla jalkojennostossa.
Miten perseen pitää olla jalkojennostossa?

Yhdistetty lounas ja päivällinen. Ei liene ihme miksi olen lihava. :notworthy:

2017-11-28 16.33.52.webp

Tänään sittenki jalkapäivä, eilen iski lorvi kattari, sunnuntain selkäpäivä ja fyysinen aamu maanantaina duunissa pisti kropan vähän koville (tekosyitä) nyt olen jo lähtövalmiina ja ainakin puoliksi virtaa täynnä.

Aamusin vedän maitorahkaa ja purkin ananasta välillä puuroa, duunissa ruoka ja kotona toinen lämmin ateria, vähän hiomista ruokapuolessa vielä. Voisikohan kropan tukkoisuus ja väsymys johtua ruokavaliosta aamusin on aamupalan jälkeen jopa sanoisinko etova/ähky olo menee ohi kuitenkin..

No kuitenkin nyt kyykkäämään. :puntti: Vaikka hymiö on sikäli väärä ku sehän pumppaa haubereita, mut kuitenki. :LOL:

Tänään sittenki jalkapäivä, eilen iski lorvi kattari, sunnuntain selkäpäivä ja fyysinen aamu maanantaina duunissa pisti kropan vähän koville (tekosyitä) nyt olen jo lähtövalmiina ja ainakin puoliksi virtaa täynnä.

Aamusin vedän maitorahkaa ja purkin ananasta välillä puuroa, duunissa ruoka ja kotona toinen lämmin ateria, vähän hiomista ruokapuolessa vielä. Voisikohan kropan tukkoisuus ja väsymys johtua ruokavaliosta aamusin on aamupalan jälkeen jopa sanoisinko etova/ähky olo menee ohi kuitenkin..

No kuitenkin nyt kyykkäämään. :puntti: Vaikka hymiö on sikäli väärä ku sehän pumppaa haubereita, mut kuitenki. :LOL:
Ei sitä paskaa maitorahkaa oo pakko syödä.

Ei sitä paskaa maitorahkaa oo pakko syödä.
Ei sitä aamupalaa ole pakko syödä. Intermittent fasting.

Mulla on sama ongelma, tulee aamupalasta sellainen ähky. jopa etova olo. Yleensä syön aamupalan vasta 2-3 tuntia heräämisen jälkeen normaalisti. Näin ollut iät ja ajat, oli aamupalana sitten smoothie, leipä, rahka, puuro tai mikä tahansa. Aamuisin, #pelkkä. Kahvi.

Back
Ylös Bottom