Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ite teen leuanvetotangossa ja mietin, että miten sen perseen sais väärin. Mutta sulla olikin eri liike.
Mua hieman hymyilytti kun kysyit et miten sen pitää olla. Mutta sehän selittää paljon kun teet eri tavalla. Mä vaihdoin penkkiin kun en jaksa enää lankuttaa.

En tykkää lankuttaa yhtään. Voimapyörää ennemmin pyörittelen.
En mäkään. Lopetin kun jaksoin 5min. Mutta kun olin päättänyt, et 5min pitää jaksaa niin en suostunut lopettaa ennen.
Vaihdoin sen nyt pois. Olen tehnyt myös jalkojen nostoja puolapuilla mutta ne vaihtuu pyörään. Tämä vuosi tätä jumppaohjelmaa jäljellä niin vikan kk:n teen eri juttuja.

En mäkään. Lopetin kun jaksoin 5min. Mutta kun olin päättänyt, et 5min pitää jaksaa niin en suostunut lopettaa ennen.
Vaihdoin sen nyt pois. Olen tehnyt myös jalkojen nostoja puolapuilla mutta ne vaihtuu pyörään. Tämä vuosi tätä jumppaohjelmaa jäljellä niin vikan kk:n teen eri juttuja.

Mulla alko vituttaan jossain 3-4min välillä, joten aloin lisäämään painoa selän päälle. Toki pyörälläkin rullataan.

Awww toi oli aika herttaista itseasiassa. :heart:

Mutta se mikä ei ole herttaista, on odotella jotain perkeleen kirppariostajaa hakemaan tuommoista eukon tyllinkiä. Tästä menee kyllä puolet ostohinnasta suoraa omaan taskuun kostoksi, kun en saanut tirsahtaa. Ja syön loput siskikset. Kostoksi.

Vai että nuristaan täällä mekko-ostajista, nyt kyllä! Kiltisti pitäis siellä kotimiehenä kokkailla ja hoitaa naisen bisnekset, palkintona voit illasta päästä vähän levähtämään sämppätyynylle päärapsuille :LOL: Eukko se täällä vaan ahkeroi ja leikkelee maissintähkiä sopimattomista paikoista :cool:

Mulla alko vituttaan jossain 3-4min välillä, joten aloin lisäämään painoa selän päälle. Toki pyörälläkin rullataan.
Mä olen niin paperia, että tuskin olisin painoja jaksanut.

Mää syön Rainbown jugurttirahkaa. Ei ol liian hapokasta. Siihen luumuhilloa niin on pala taivasta.

Lidlin jugurttirahka on ihan hyvää kyllä kans, semmosta löysempää tavaraa (se jogurtti siis).
Omaan iltarahkaan kuuluu aina maapähkinävoi, toffee-stevia ja vaihtelevat lisukkeet, kookoshiutale, pellavarouhe, pähkinät, yms.etc.jne.

mä en tee vattojakaa, enkä mavea

rin.vet. ja kyykky ja etenkin etukyykky ottaa aivan tarpeeksi etenkin selkään

#85,7

Vai että nuristaan täällä mekko-ostajista, nyt kyllä! Kiltisti pitäis siellä kotimiehenä kokkailla ja hoitaa naisen bisnekset, palkintona voit illasta päästä vähän levähtämään sämppätyynylle päärapsuille :LOL: Eukko se täällä vaan ahkeroi ja leikkelee maissintähkiä sopimattomista paikoista :cool:
No nyt kyllä! Saat tänään pään sämppätyynylle ilman nenää.

Back
Ylös Bottom