Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja missä mun housut on? Mutta jospa ei nyt panemishommia kuitenkaan.Nii'i, aattele jos joudut paneen pimeessä.
Helistön munalaatikko testattu. On loistava työeväs.
Kello ja käsi!
Mulla on nyt kahtena vuotena ollut tähän aikaan vuodesta bileet. Ja just yks pvä päätin, että ikämiehen pikkujoulut on jo perinne. Ensi vuonna siis taas uudestaan.Meillä oli kolme vuotta putkeen kouluporukan kanssa pikkujoulusauna. Näytti aika samalta kuin Xtremen postaus muutamalla muutoksella.
Meillä oli kolme vuotta putkeen kouluporukan kanssa pikkujoulusauna. Näytti aika samalta kuin Xtremen postaus muutamalla muutoksella.
Melko lähellä totuutta. Oli meillä siellä miehiäkin nimittäin minun lisäksi, kaksi.Kaikki oli miehiä ja alaosattomissa?
Kello ja käsi!
Meillä oli kolme vuotta putkeen kouluporukan kanssa pikkujoulusauna. Näytti aika samalta kuin Xtremen postaus muutamalla muutoksella.
Sit vaan kuvia langalle. Ymmärrän, jos muut ei haluu et tunnistetaan. Blurraat vaan naamat sitten.Tuolta Xtremen kuvalta meilläki varmaan huomenna illalla näyttää, kuhan päästään naisten kanssa hotellille laittautumaanpienillä muutoksilla vaan.
Viikonloppu alkaa nyt! Jos lähtis salille penkkaamaan![]()
Perintöä odotellessa, perunkirjoituksissa menee kevääseen hemmetti. Sitäpaitsi jokainen joka ajaa Maseratilla on romantikko.Mitä sä oot vailla?
Olisin tarjonnut huomenna nisua ja sumppia. Mutta jos et oo sitä vailla niin en tarjoa.Perintöä odotellessa, perunkirjoituksissa menee kevääseen hemmetti. Sitäpaitsi jokainen joka ajaa Maseratilla on romantikko.
No nyt!Olisin tarjonnut huomenna tisua ja pimppiä. Mutta jos et oo sitä vailla niin en tarjoa.

No nyt!
![]()