Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiks sitä siellä päin jotain siperianumia ollut havaittu ilmasta. Kai se ny aiheuttaa jos jonkinmoista.Mika helvetin homo-kuppa on iskeny naamaan! 32 vuotta piti elaa etta tuli naamaan eka finni. Sormenpaan kokoinen moykky leuan vasemmalla puolella. Syopaa veikkailin eka, mut kivusta huolimatta puristin voimakkaasti ja han ejakuloi tyopaikan vessan peiliin. Enaa tulee vain verta, mutta moykky on vielakin.
Onneks on kunnon tukkuparta niin ei nay. Ettei paikalliset luule haavoittuvaiseks.
Kaasarin säädöistä tuli mieleen, ettei kaupasta löytynyt tarpeeksi isoa suutinta mikuniin, olivat loppuneet tai ei muuten vain ollut saatavilla. Tein sitten itse sopivan poraamalla, tarkkaa kokoa en enää muista, suuruusluokka 100-200 mm. Myyjä vain kysyi, että sulla ei taida ihan vakio olla se pv.Vitsi kun tuli kivat muistot tosta videosta, siinä sai kunnon kiksit kun oli saanut ison pytyn kiinni ja kaasarin säädettyä oikein!
Vakipytystäkin sai pöhinää aikaiseksi kun pytyn porautti reiluun ylikokoon ja kaasariksi vaihtoi 16mm Mikunin, toimi melkein kaikista parhaiten mutta vauhti jäi sinne 65-70km/h paikkeille välityksistä riippuen.Kaasarin säädöistä tuli mieleen, ettei kaupasta löytynyt tarpeeksi isoa suutinta mikuniin, olivat loppuneet tai ei muuten vain ollut saatavilla. Tein sitten itse sopivan poraamalla, tarkkaa kokoa en enää muista, suuruusluokka 100-200 mm. Myyjä vain kysyi, että sulla ei taida ihan vakio olla se pv.
.
Itellä oli muistaakseni paras ja toimivin yhdistelmä viilailtu 60:n läppis, 16mm Mikuni (vai 18) ja Giannellin tehari. Tolla meni vajaa 80, eli varmaan 75 todellista.Vakipytystäkin sai pöhinää aikaiseksi kun pytyn porautti reiluun ylikokoon ja kaasariksi vaihtoi 16mm Mikunin, toimi melkein kaikista parhaiten mutta vauhti jäi sinne 65-70km/h paikkeille välityksistä riippuen.
Se kaasarien säätö vei kyllä aikaa mutta etenkin kesällä eihän sitä mitään muutakaan ollut, päivällä saattoi keksiä että avarranpa hieman lisää tota pakokanavaa ja samaan vauhtiin saattoi vaihtaa jarrukengät ja ennen päivällistä oltiin taas ajelemessa.
Mietin itekin tilaamista, mutta ei sitä enää näillä treeneillä paljon kehity vaikka vetelis kaikkia lisäravinteita.
Mitä sä oot vailla?Harakka huttua keittää. Antaa tolle, antaa tolle mutta sulle ei vittu anna mitään.
Tänään olisi firman pikkujoulut
Ala sitten ihmettele miksei sihteerin paneminen onnistu.
(pulkkinen)
Älä saatana
En oo vielä ollenkaan ehtinyt tehdä listaa siitä, mikä kaikki voi mennä pieleen ja mitä mä sitten teen!Nii'i, aattele jos joudut paneen pimeessä.nythän se alko tuo huominen naisten pikkujoulureissu vähän kauhistuttaa
En oo vielä ollenkaan ehtinyt tehdä listaa siitä, mikä kaikki voi mennä pieleen ja mitä mä sitten teen!