Helistö
Tyhmä ämmä
En tiedä venäläisistä mitään. Kerro toki lisää.Eli oot ihanku venalainen sihteeri?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiedä venäläisistä mitään. Kerro toki lisää.Eli oot ihanku venalainen sihteeri?
Komea kello ja käsi.#työajalla
Etujalat.Tuolta Xtremen kuvalta meilläki varmaan huomenna illalla näyttää, kuhan päästään naisten kanssa hotellille laittautumaanpienillä muutoksilla vaan.
Viikonloppu alkaa nyt! Jos lähtis salille penkkaamaan![]()
takuuvarmasti helppo .
No en mä niinkään nisulle ole perso, sumpista en kieltäydy ikinä ja sanotaanko vielä näin että nänni taasen maistuu namille.Olisin tarjonnut huomenna nisua ja sumppia. Mutta jos et oo sitä vailla niin en tarjoa.
Te ootte liian ahkeria, mä olen miettinyt jos soittas äälsbyhuussille mutta en ole jaksanut sitäkään tehdä.
Samat sanat. Sen mitä niissä joutunut käymään, niin sisään astuessa olen sanonut ääneen, ei ssssaatana.Suosittelen soittamaan jollekin muulle.
Rakennustekniikasta johtuen ei niin mikään ihme että jää lattiaan rakenteita jotka liikkuu.Samat sanat. Sen mitä niissä joutunut käymään, niin sisään astuessa olen sanonut ääneen, ei ssssaatana.
Lattiatkin narskuu kävellessä, kuin vahassa pirtissä konsanaan.
Tänään kun oli osta jotain päivä
Käsitykseni mukaan on pakettien halvimmasta päästä? Tai ainakin ollut joskus. Otanta on itsellä kyllä suppea moisista, mutta se on totta, että en kyllä ole minäkään kuullut kehuttavan.Rakennustekniikasta johtuen ei niin mikään ihme että jää lattiaan rakenteita jotka liikkuu.
Ko. kopeista en ole koskaan kuullut oikein mitään hyvää mutta silti niitä rakennetaan vallan perkeleesti.
Niitä voi pitää jalassa kun siivoaa.Minä tilasin nyt ne fuckme-saappaat.
Niitä voi pitää jalassa kun siivoaa.
Vähän kuin jollain voi olla siivosmekko. Mutta sinulla siivous fuck me -buutsit.
Vähän kuin itsellä. Kasa kelloja ja niitä raaski töissä pitää ja kun taas ei tee oikein touhua mitään siisteissä vaatteissa, niin kellot kotona pöydällä. Eipähän kulu. Tosin huoltotiima niissä silti juoksee.Juurikin näin. Muuten en sitten niitä varmaan pidä, kun en enää koskaan käy missään ja töissäkään ei voi.
Kuulemma. Ei taida olla yhtä hullua meno kuin jenkeissä. Täällä kun ollaan töissä.Olik tänään joku alepäivä vai?
Älä osta mitään päiväOlik tänään joku alepäivä vai?