Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tarkemmin kun mietin niin akankin pitä nykyään olle se joka ottaa ensin kontaktin Minuun, olen niin tasa-arvoinen nykyään että saa muut hoitaa iskuhommat jos siltä tuntuu

älkää Te miettikö

tästä tulikin miele:n että Minua haastoi yksi vosu syntymäpäivilleen, mutta pahus kun synttärit ovat juuri samana viikonvaihteena, kun kauhavan ex-ilmasotakoulun alueella järjestetetään äkkilähtökisat

taitaa jäädä siis synttärit väliin, paitsi jos sataa
eli oikeen paljon etukäteen en voi vakavasti, eiku sitovasti, ilamottautua olevani kekkereillä #läsnä

#asiattärkeysjärjestykseen

Voi perkele, nyt iltapaskeet yrittää jo käskyttää astioiden käyttöä.

https://www.is.fi/asuminen/art-2000011830433.html

Voi nyt saatana taas.

Tuosta mieleen, ei mittään vitunkallista keräilyastiaa mutta marimekkoo ja muumia ja mitälie kaapit täynnä. Joillain on lusikat jakoon mutta mulla lusikat läks, ei kuitenkaan kaikki mahtunu uuteen sijoituspaikkaansa niin mulle jäi muutama muumilautanen ja muumimuki. Niillä myö lasten kanssa syöty joka päivä. Niin että alkaa muumi oleen kulunu lautaseta veks. En halua ostaa uusia astioita ku noi riittää hyvin meille ja tiskikone tiskaa. Vittuako tarvis kaappia täyttää turhalla astialla.

tästä tulikin miele:n että Minua haastoi yksi vosu syntymäpäivilleen, mutta pahus kun synttärit ovat juuri samana viikonvaihteena, kun kauhavan ex-ilmasotakoulun alueella järjestetetään äkkilähtökisat

taitaa jäädä siis synttärit väliin, paitsi jos sataa
eli oikeen paljon etukäteen en voi vakavasti, eiku sitovasti, ilamottautua olevani kekkereillä #läsnä

#asiattärkeysjärjestykseen

Oisit saanu.

Oisit saanu.

vaikka elmäni onkin hyvin hiljasta niin silti se on vilkkaampaa kuin kahtesti vuodessa

ja äkkilähtökisat järjestetään kauhavalla onely kahtesti vuodessa niin aivam pienen syyn tähären niitä Ei Voi Väliin Jätttää

Viime Suvena sielä onely yhtet, ja samana viikonvaihteena, tietysti, kun provinssi

en siis päässyt paikan:päälle kun Pyhänä

Hieman epäilyksen alla on edelleen se, että onko siellä Sylvin sängyn alla oikeasti joku kissa.
tätä jo eilen meinasin laittaa...

4bf3db9c-9bfb-41ab-a098-60d1413275a7.webp

vaikka elmäni onkin hyvin hiljasta niin silti se on vilkkaampaa kuin kahtesti vuodessa

ja äkkilähtökisat järjestetään kauhavalla onely kahtesti vuodessa niin aivam pienen syyn tähären niitä Ei Voi Väliin Jätttää
Saattaa muuten olla että huomenna on mahdollisuus saunoa ja ottaa yksi Sandels ihan kaikessa rauhassa. Mutta katsotaan mitä huomenna tapahtuu.

Back
Ylös Bottom