Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitäs luulette, auttaisiko tätä luovaa kirjoittamista jos joisin samalla pari olutta. Koskaan aiemmin se ei ole auttanut, vaan täysin sabotoinut sen, mutta ehkä nyt olisi erilaista? Joka tapauksessa alkoi tehdä mieli olutta kun kävin läpi sitä, mitä olin jo kirjoittanut aikaisemmin. Olin jo ihan ehtinyt unohtaa, mitä kaikkea olin kirjoitellut aiemmin, ja on sanottava, että ihan autenttisen oloista kapulakieltä ja karmaisevaa liirumlaarumia soluista ja sytokiineista olen tuottanut kymmeniä sivuja vaikka minulla ei oikein ole edes mitään mielikuvaa, miten olen sen kaiken onnistunut tekemään. Kai se on ollut niin traumaattista, että mieleni on defenssinä pyyhkinyt sen pois. Mutta niin, olutta vai ei?

Ite oon parhaat paperit kirjoittanut parin oluen voimin. Tulee sellainen maaninen innostus hetkeksi, joka oikein kanavoituna tuottaa helposti useita sivuja aihetta sivuavaa terminologiaa oikeastaan kertomatta mitään.
Outta, tai vielä parempi, teräviä. Olen tehnyt suurimman tieteellisen läpimurtoni aamuyön tunteina juotuani sitä ennen noin puoli pulloa viskiä.

Ei reenat huomennakaan...

IMG_20171118_213934_084.webp

RIP Malcolm Young

Pitääkin kuunnella kohta salilla rokit Malcolmin kunniaksi.
Laitoin Back in Blackin soimaan Malcolmin kunniaksi.

Kun aloitin kuntosaliharjoittelun 1900-luvulla, kyseinen levy soi lähes taukoamatta salin 12-tuumaisista Cerwin Vegoista. Ilmassa leijui magnesiumpöly, ja pistävä hienhaju peitti alleen mahdolliset hajuvesien sulotuoksut. Maastevetosarjoissa finnit räjähtivät naamasta, ja vahvimmat miehet joutuivat vaihtamaan kalsarit jokaisen kyykkysarjan jälkeen. Se oli hienoa aikaa.

ajattelin käydä aamukävelyllä, sitten laitoin pyykit tuleen, eli en voi poistua sisätiloista ainakaan 90minuuttiin

minun kuntosaliura on alkanut juuri samanlaisesta paikasta kun leokon, eipä silloin tainnut muunlaisia kokemuksia ollut tarjollakaan

kai kuntit muistaa salihousut

Arkistojen kätköistä. :whistle:
Sullon parempi arkisto ku mulla! Tiedät ketä morjestaa sitte Prisman käytävillä (y)

Kiva kokovartalojumi. Jalat vieläki torstaisesta junpasta aivan tukossa, ja eilisen jäljiltä yläpuoliskokin alkaa jo tukottaa. Onneks on sunnuntai, saa luvan kanssa pötköttää ja löhötä.

AC/DC taisi olla ekoja rokkijuttuja johon pikkusällinä tutustuin enon kautta, Hurriganesin lisäksi. Kaffet ja puurot vedetty, pajalle tekemään autoon pikkufiksit, sitten pientä puuhastelua pihalla kun ei _vielä_ sada.

ajattelin käydä aamukävelyllä, sitten laitoin pyykit tuleen, eli en voi poistua sisätiloista ainakaan 90minuuttiin

minun kuntosaliura on alkanut juuri samanlaisesta paikasta kun leokon, eipä silloin tainnut muunlaisia kokemuksia ollut tarjollakaan

kai kuntit muistaa salihousut
Onks sulla joku savumaski ja happipullo, vai millai pärjäät sen 90 min. ?

Toki salihousut muistetaan. Ylästeelta muistan äkkiseltää 4 tärkeää asustetta:

- Pilottitakki ( "aito")
- Nappiverkkarit
- Maiharit
- Salihousut

Back
Ylös Bottom