Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs luulette, auttaisiko tätä luovaa kirjoittamista jos joisin samalla pari olutta. Koskaan aiemmin se ei ole auttanut, vaan täysin sabotoinut sen, mutta ehkä nyt olisi erilaista? Joka tapauksessa alkoi tehdä mieli olutta kun kävin läpi sitä, mitä olin jo kirjoittanut aikaisemmin. Olin jo ihan ehtinyt unohtaa, mitä kaikkea olin kirjoitellut aiemmin, ja on sanottava, että ihan autenttisen oloista kapulakieltä ja karmaisevaa liirumlaarumia soluista ja sytokiineista olen tuottanut kymmeniä sivuja vaikka minulla ei oikein ole edes mitään mielikuvaa, miten olen sen kaiken onnistunut tekemään. Kai se on ollut niin traumaattista, että mieleni on defenssinä pyyhkinyt sen pois. Mutta niin, olutta vai ei?
Outta, tai vielä parempi, teräviä. Olen tehnyt suurimman tieteellisen läpimurtoni aamuyön tunteina juotuani sitä ennen noin puoli pulloa viskiä.Ite oon parhaat paperit kirjoittanut parin oluen voimin. Tulee sellainen maaninen innostus hetkeksi, joka oikein kanavoituna tuottaa helposti useita sivuja aihetta sivuavaa terminologiaa oikeastaan kertomatta mitään.
Puhdasta arvailua.Onko sulla jotain sisäpiiritietoa?![]()
Juuri näin! Mistä löysit tuon mun kuvan?
RIP Malcolm Young
Laitoin Back in Blackin soimaan Malcolmin kunniaksi.Pitääkin kuunnella kohta salilla rokit Malcolmin kunniaksi.
Sullon parempi arkisto ku mulla! Tiedät ketä morjestaa sitte Prisman käytävilläArkistojen kätköistä.![]()
Taidanpa laittaa itsekin ja nauttia aamukahvia. Kerrassaan hieno levy.Laitoin Back in Blackin soimaan Malcolmin kunniaksi.
Onks sulla joku savumaski ja happipullo, vai millai pärjäät sen 90 min. ?ajattelin käydä aamukävelyllä, sitten laitoin pyykit tuleen, eli en voi poistua sisätiloista ainakaan 90minuuttiin
minun kuntosaliura on alkanut juuri samanlaisesta paikasta kun leokon, eipä silloin tainnut muunlaisia kokemuksia ollut tarjollakaan
kai kuntit muistaa salihousut