Meillä on kaksi miehen (en koskaan unohda mainita, että ovat nimenomaan miehen) kissaa, sellaisia normaalikarvaisia. Olin aiemmin koittanut myös kumihanskaa, mutta alkoi äkkiä tuntua sormissa pahalta se hinkuttelu, samoin juuriharjalla koitin joskus. Lasta oli ehdottomasti toimivin. Jostain fb-ryhmästä idean bongasin, ja siellä oli joku sumutellut mattoon jotain puhdistusliuosta ja sitten lastannut. Lastasin itse kuivalla, mutta voi olla, että jos olisi samalla kevyesti suihkutellut vettä mattoon, tulos olisi ollut vielä parempi. Tai huonompi, who knows.
Ultimattisen tehokas superhyper-turbotamppaussuulake on ainakin koirataloudessa pakko olla. Vaimo kerto.
Ny rupeet rustaan vaan, kyllä se sitä sitten.
Joo, on oikeastaan häpeä että kaltaisellani maanisella crazy vacuum womanilla on aivan tavallinen imuri. Koska olen lähes pro imuroija, olen jo harkinnut jonkin high end -imurin hankintaa että saisin taatusti kaikki karvat eliminoitua. Toistaiseksi vielä en ole löytänyt sitä oikeaa.
Melkein jo olen aloittanut kirjoittamisen, mutta äsken sain idean, että kun nyt olen kerran yksin kotona, voisin askarrella paskarrella miehelle yllärin. Jokunen aika sitten lueskelin netistä tonttuovista, että kuulemma niiden askartelu on muodikasta nyt. Minä tosin ajattelin asiasta luettuani ensimmäisenä hirviöovea. Jotenkin kiehtova sellainen ajatus, että tekisi pienen hirviöoven toiseen maailmaan ja sitten piilottaisi sen johonkin miehen löydettäväksi. Koitin jo kautta rantain kysellä kerran, mikä oli miehen mielestä pahin hirviö, mutta en saanut oikein vastausta. Olen monia eri hirviöitä ja tarinoiden ovia pyöritellyt, ja äsken kauppareissulla keksin 217-oven (huom, ei 237!), ja tähänkös se aika nopeasti kuluu. Ehkä ei ehdi kirjoittaa lainkaan :o