Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomaa taas, että pitäisi tehdä Sitä, Mitä Inhoan Eniten eli tieteellistä kirjoittamista eli siis sitä perkeleen väikkäriä. Nimittäin tuli pakottava tarve hinkata matosta kaikki residuaalinen kissankarva pois ikkunalastalla. Kylläpä sitä olikin paljon, vaikka matto oli imuroitu! Eihän mitään väikkäreitä voi kirjoittaa jos matossa on noin paljon karvaa!

katso liitettä 145919
Ultimattisen tehokas superhyper-turbotamppaussuulake on ainakin koirataloudessa pakko olla. Vaimo kerto.

Ny rupeet rustaan vaan, kyllä se sitä sitten.

Sateessa lenkkeilyn jälkeen jättikinuskidonitsi. Kerran söin kaks, nyt ei jaksa. Lusikka referenssinä.

IMG_20171118_131316_577.webp

Tohon tuopillinen tuoretta kahvia kylkeen.. no ei se yks jaffakeksikään huono ollu minkä äsken vetäsin hiukka vastentahtoisesti sumpin kera. Seuraavaksi vetämään ehkä kakkuöverit 2-vee synttäreille.

Minä tunnen oikein suoritusylpeyttä, koska opiskelin ammattikirjallisuutta aamukasista lähtien, eli melkein 6 h!
smilie_girl_021.gif

Nyt olisi aikaa tehdä jotain kuntoiluun liittyvää. Mutta. Oikeastaan ajatus hikijumpasta herättää lähinnä palavan tarpeen kokeilla @Delgado n lastakikkaa olohuoneen maton syömiin koirankarvoihin.

Kyllä. Se oli myös imuroitu.
4EounIQ.png

Viimeksi muokattu:
Lastakikka? MikäMikä??
Toimiiko lyhyisiin karvoihin? (dobermanni)
hinkata matosta kaikki residuaalinen kissankarva pois ikkunalastalla.

Täällä käyttölinjainen sakemanni.

E: Muistin, että olenhan minä ostanut joskus Motonetistä tms. sellaisen kumiharjan tätä tarkoitusta varten. Se on jossain päin autoa. En kyllä tiedä miksi, koska se nyt on viimeinen paikka josta jaksaisin koirankarvoja poistaa. :rolleyes:

Meillä on kaksi miehen (en koskaan unohda mainita, että ovat nimenomaan miehen) kissaa, sellaisia normaalikarvaisia. Olin aiemmin koittanut myös kumihanskaa, mutta alkoi äkkiä tuntua sormissa pahalta se hinkuttelu, samoin juuriharjalla koitin joskus. Lasta oli ehdottomasti toimivin. Jostain fb-ryhmästä idean bongasin, ja siellä oli joku sumutellut mattoon jotain puhdistusliuosta ja sitten lastannut. Lastasin itse kuivalla, mutta voi olla, että jos olisi samalla kevyesti suihkutellut vettä mattoon, tulos olisi ollut vielä parempi. Tai huonompi, who knows.

Ultimattisen tehokas superhyper-turbotamppaussuulake on ainakin koirataloudessa pakko olla. Vaimo kerto.

Ny rupeet rustaan vaan, kyllä se sitä sitten.
Joo, on oikeastaan häpeä että kaltaisellani maanisella crazy vacuum womanilla on aivan tavallinen imuri. Koska olen lähes pro imuroija, olen jo harkinnut jonkin high end -imurin hankintaa että saisin taatusti kaikki karvat eliminoitua. Toistaiseksi vielä en ole löytänyt sitä oikeaa.

Melkein jo olen aloittanut kirjoittamisen, mutta äsken sain idean, että kun nyt olen kerran yksin kotona, voisin askarrella paskarrella miehelle yllärin. Jokunen aika sitten lueskelin netistä tonttuovista, että kuulemma niiden askartelu on muodikasta nyt. Minä tosin ajattelin asiasta luettuani ensimmäisenä hirviöovea. Jotenkin kiehtova sellainen ajatus, että tekisi pienen hirviöoven toiseen maailmaan ja sitten piilottaisi sen johonkin miehen löydettäväksi. Koitin jo kautta rantain kysellä kerran, mikä oli miehen mielestä pahin hirviö, mutta en saanut oikein vastausta. Olen monia eri hirviöitä ja tarinoiden ovia pyöritellyt, ja äsken kauppareissulla keksin 217-oven (huom, ei 237!), ja tähänkös se aika nopeasti kuluu. Ehkä ei ehdi kirjoittaa lainkaan :o

Joo, on oikeastaan häpeä että kaltaisellani maanisella crazy vacuum womanilla on aivan tavallinen imuri. Koska olen lähes pro imuroija, olen jo harkinnut jonkin high end -imurin hankintaa että saisin taatusti kaikki karvat
En todellakaan ole pro imuroija mutta kun sitä tehdään, tehdään tunteella.
Nimim. Kaksi imurin vartta käytössä särkenyt

Itse särkenyt vasta yhden, jesari pelasti. Nyt vois heittäytyä villiksi sinkkumiehenä ja ostaa oikein uusi lattiasuulakemikälie siihen. Vai oliko se nyt varsi mikä meni?... Pitää tutkia kun tuosta jo aikaa. Helkkari, viiskymppiä mokoma Allawayn osa.

Mitäs luulette, auttaisiko tätä luovaa kirjoittamista jos joisin samalla pari olutta. Koskaan aiemmin se ei ole auttanut, vaan täysin sabotoinut sen, mutta ehkä nyt olisi erilaista? Joka tapauksessa alkoi tehdä mieli olutta kun kävin läpi sitä, mitä olin jo kirjoittanut aikaisemmin. Olin jo ihan ehtinyt unohtaa, mitä kaikkea olin kirjoitellut aiemmin, ja on sanottava, että ihan autenttisen oloista kapulakieltä ja karmaisevaa liirumlaarumia soluista ja sytokiineista olen tuottanut kymmeniä sivuja vaikka minulla ei oikein ole edes mitään mielikuvaa, miten olen sen kaiken onnistunut tekemään. Kai se on ollut niin traumaattista, että mieleni on defenssinä pyyhkinyt sen pois. Mutta niin, olutta vai ei?

Back
Ylös Bottom