Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jäit videolle:Voi ny saatana, astuin koiranpaskaan. Ollu vitun fiksu isäntä hurtalla.
Tätä(kään) mä en oo koskaan tajunnu.
Miks vaatteitten tarttee haista joltain kemikaalilta (tai tässä tapauksessa etikalta ?), meillä on aina vain ja ainoastaan näitä hajuttomia aineita, LV kai yleensä.
e. Lisätty humoristinen (kään) pehmentämään viestin vakavamielistä typografiaa.
Ok, mun mielestä, kun vaatteet on puhtaita, ne ei nimenomaan haise ja tällöin ovat luonnollisen tuoksuttomia.Minusta on kiva kun vaatteet ovat raikkaita. Ei niiden tarvise haista. Jos eivät ole raikkaita niin sit ne haisee.
Ok, mun mielestä, kun vaatteet on puhtaita, ne ei nimenomaan haise ja tällöin ovat luonnollisen tuoksuttomia.
En osaa ottaa kantaa, mutta en mä halua haista etikalleMutta itse siis pidän siitä tuoksusta mikä etikasta jää vaatteeseen. Kun pesuineet on tuota älveetä niin ei tuoksu. Makuasioita mielestäni.
Haju= paha, tuoksu = hyvä, eikö? Vrt: haisee hyvälle. Tä?
.En osaa ottaa kantaa, mutta en mä halua haista etikalle.
Joistain ihmisistä muuten haistaa esim. kaupassa, että joko niiden pesukone ei huuhtele kunnolla tai sitten ne käyttää 10x pesuainetta, kun ne haisee semmoselle hajustetulle pesupulverille.
Ok, uskotaan. Silti mun mielestä puhdas=hajuton/tuoksuton. Eiks etikka mahda olla sen verran vaffa, että se peittää kaikki muut hajut vaan alleen.Ei etikka tuoksu sellaiselta vaatteissa millä se touksuu kun haistat pullosta.
En mä itsekään pidä pesupulverin hajuisista ihmisistä.
e: Yleisesti ottaen ihmiset keskimäärin käyttänee aivan liikaa pesuainetta. Isoon 8kg:n koneeseen riittää kolme rkl pulveria.
`Ok, uskotaan. Silti mun mielestä puhdas=hajuton/tuoksuton. Eiks etikka mahda olla sen verran vaffa, että se peittää kaikki muut hajut vaan alleen.
No En. Kun ei siinä voita mitään. Olen katsos tyytyväinen nykyisiin tuoksuttoman raikkaisiin vaatteisiini`
Kokeile.
Etikka tuoksuu hetken siellä huuhteluainelokerossa mutta kun jätät sen auki kuivumaan niin haju haihtuu ( joo siis edestä täytettävä mallinen pesukone) . 0,5dl etikkaa riittää isoonkin koneelliseen.
E. Varoita rouvaa ennen kokeilua.

Roger, sitten kun tulee haisevaksi jääviä vaatteita vastaan, tiedän käskeä laittamaan etikkaa huuhteluaineeksiCiscon linkki oli hyvä. Siellä etikat plussia.
Meillä on kalkkinen vesi luonnostaan. Onko se sitten kovaa vai en. Emmää tiiä. Suomessa tosin aika lailla pehmeä vesi kaikkialla ymmärtääkseni.

Käskeä laittamaanOikein.
E: mä vielä joku pvä keksin tuon Rogerin merkityksen.
Niin no voishan se kai toimia, kun pesuaineet on kai emäksiä ja etikka happoo (jos tarpeeks tujua). Hyvä pointti.En etikkaa käytä, mutta minä olen ymmmmärtänyt että sillä neutraloitaisiin mahdolliset pesuainejäämät.
Voinen olla hakoteillä(kin).
Käytämpäs etikkaa, nimittäin keittiön työtasojen päivittäiseen rassaamiseen. Sumutinpullossa 1 osa etikkaa ja 9 vettä.
. Ja onhan sitä joskus etikka-ruokasoodalla avattu altaan viemäriä, huonolla menestyksellä.