Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Että voi olla nälkä. Eikä ainakaan tuntiin tule mitään helpotusta, kun just nyt ei pääse ees töistä vielä lähtemään.

Meinasin, mutta en jaksa...
Eka mä olin, et jaksan mut sit mä olinkin et en jaksa.
Mutta ei kukaan kysy multa jaksanko.
Toimintamalli meni läpi :oujee: saan alkaa suunnitella uutta juttua.

Mutta vielä olisi toimihenkilöpalaveri tälle illalle.

Lisäksi odotan innolla ensimmäistä taloyhtiön kokousta jotta voin runnoa itseni hallitukseen.

#kysyksjoku

Selailin just eilen autotalli.comia enkä osannut enää edes päättää minkä auton voisin haluta.

Parempi siis ajella edelleen hikisellä fjordilla.

Just do it!

E. Laita suorilta tommonen GLE 350.
Saatana! Mut ei vittu.
Ohan toi hieno mut ei sin mahu likka, vaunut, eläintarhallinen koiria sunmuuta. Pitäis ihan käyttöpeli saada. Eikä mulla oo mitään seksuaalista kiihotusta erikoisautoihin.

Tollanen max2v-vanha neliveto:
Mercedes-Benz-E-c70421dbb297e12f-large.jpg

Sopiva väliraha Kiiasta (kyselin jo paljon sais). (Eikä kutsuta herra santanderia kaffepöytään)

Saatana! Mut ei vittu.
Ohan toi hieno mut ei sin mahu likka, vaunut, eläintarhallinen koiria sunmuuta. Pitäis ihan käyttöpeli saada. Eikä mulla oo mitään seksuaalista kiihotusta erikoisautoihin.

Tollanen max2v-vanha neliveto:
Mercedes-Benz-E-c70421dbb297e12f-large.jpg

Sopiva väliraha Kiiasta (kyselin jo paljon sais). (Eikä kutsuta herra santanderia kaffepöytään)
Hienoja pelejä, kaikki haut käyty läpi. Pitää tsedata mitä tolla rahalla saa suoraan Saksasta. #mullekans

Back
Ylös Bottom