Mansesterin puljuja. Yritän Meilahdesta kysellä josko siel vois kävästä sen sijaan.Mihi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mansesterin puljuja. Yritän Meilahdesta kysellä josko siel vois kävästä sen sijaan.Mihi?
Kuinka pitkää sarjaa?Ehkä näin. Huomisen vaappumista odotellessa.
Kuinka pitkää sarjaa?
Eka mä olin, et jaksan mut sit mä olinkin et en jaksa.Meinasin, mutta en jaksa...
saan alkaa suunnitella uutta juttua. Ainahan sen liman voi käydä kaavittamassa vittuun sieltä vitusta.No siltihän miehet jää voitolle, kun häntäheikit käy kerran lykkäämässä, ja sitten nainen jää sen raskautensa kanssa yksin.
No nyt on onnistunut luukki
Kunhan et kullitettua volkkaria hanki.Oon harkinnut kiian vaihtamista E-mallin farkkumersuun.
Saatana! Mut ei vittu.Just do it!
E. Laita suorilta tommonen GLE 350.
Hienoja pelejä, kaikki haut käyty läpi. Pitää tsedata mitä tolla rahalla saa suoraan Saksasta. #mullekansSaatana! Mut ei vittu.
Ohan toi hieno mut ei sin mahu likka, vaunut, eläintarhallinen koiria sunmuuta. Pitäis ihan käyttöpeli saada. Eikä mulla oo mitään seksuaalista kiihotusta erikoisautoihin.
Tollanen max2v-vanha neliveto:
![]()
Sopiva väliraha Kiiasta (kyselin jo paljon sais). (Eikä kutsuta herra santanderia kaffepöytään)
Nalle