Olisko se nyt kivaa anella mieheltä taskurahaaMusta tulisi hyvä kotirouva. Alan mielelläni jonkun elätettäväksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisko se nyt kivaa anella mieheltä taskurahaaMusta tulisi hyvä kotirouva. Alan mielelläni jonkun elätettäväksi.
Mielestäni Helistö ei rajannut sukupuolta tässä kontekstissa.Olisko se nyt kivaa anella mieheltä taskurahaa![]()
En mä mitään anelisi. Mulla olis kultainen Amex lompsassa.Olisko se nyt kivaa anella mieheltä taskurahaa![]()
Eikä avioehtoaEn mä mitään anelisi. Mulla olis kultainen Amex lompsassa.
Ei tietenkään. Tiedän arvoni.Eikä avioehtoa
E.
Mutta tosiaan, kyllä nämä verotuslistat jälleen pönkittävät miesten ylemmyydentunnetta suhteessa naisiin saatana.
Ketä kiinnostaa?Mutta tosiaan, kyllä nämä verotuslistat jälleen pönkittävät miesten ylemmyydentunnetta suhteessa naisiin saatana.
Mikäs se syy on että naiset ei pääse tonne listan kärkikahinoihin?Eikä avioehtoa
E.
Mutta tosiaan, kyllä nämä verotuslistat jälleen pönkittävät miesten ylemmyydentunnetta suhteessa naisiin saatana.
Mikäs se syy on että naiset ei pääse tonne listan kärkikahinoihin?
Hyvä kysymys. Ehkä se, että naisia arvostetaan lähtökohtaisesti vähemmän yhteiskunnassa sekä se, että naisia ei ehkä kiinnosta omistautua rahan tekemiselle yhtä paljon kuin miehiä. Jos (ja kun) ensin mainittu on totta, on selvää että tienaamisesta kiinnostunut nainen joutuu näkemään paljon enemmän vaivaa kuin mies päästäkseen asemiin ja palkoille.Mikäs se syy on että naiset ei pääse tonne listan kärkikahinoihin?
Hyvä kysymys. Ehkä se, että naisia arvostetaan lähtökohtaisesti vähemmän yhteiskunnassa sekä se, että naisia ei ehkä kiinnosta omistautua rahan tekemiselle yhtä paljon kuin miehiä. Jos (ja kun) ensin mainittu on totta, on selvää että tienaamisesta kiinnostunut nainen joutuu näkemään paljon enemmän vaivaa kuin mies päästäkseen asemiin ja palkoille.
Ja lisäännytään...Höpö höpö.
Jos nyt lähdetään sulkemaan noilta tienauslistoilta ne, joilla raha tulee rahan luo, eli "vähän" on saatu avustusta kotoa... Niin kovasti näyttäisi rikastumaan päässeet tehneen intohimolla jotakin sellaista, jolle on sopivasti ollut markkinoilla kysyntä/se kysyntä on onnistuttu luomaan jostakin. Rakennettu peliä tai myyty jotain kuorma-autoja, mitä tuossa pikaisemmin vilkaisin otsikoita. Siihen ei vaikuta vehkeet, että osaako verkostoitua niin, että tuollaisella lyö rahoiksi. Toki joo, joissakin piireissä ollaan jäykkiä ja tehdään päätöksiä miesten saunavuoroilla, mutta oikeasti en usko sen olevan naisten isoin este. Este tulee siitä, että naisyrittäjä askartelee jotain helmikoruja tai epämääräisiä kierrätyskamavaatteita, joita se myy 10% katteella ja sinnittelee sivussa itse minimiansioilla. Valitaan alat väärin.
Joka voi olla melko hyvä juoni. Ei riitä ne omat henkiset rahkeet niin pillua antamalla ja lapsilla sidotaan varakas mies. Nerokasta!Ja lisäännytään...
Ja lisäännytään...
Laitappa vähän tilastoa lapsettomista vs. lapsen omaavat.Kyllähän jotkut naiset tienaavat hyvin - ja ovat useimmiten lapsettomia. Toisin kuin hyvin tienaavat miehet. Kyä näino.
Kyllähän jotkut naiset tienaavat hyvin - ja ovat useimmiten lapsettomia. Toisin kuin hyvin tienaavat miehet. Kyä näino.
Niin tosiaan ja jättää lapsen hoitamatta.No sillä nyt on hyvin vähän mitään tekemistä sen kanssa, että repii menestysyrityksen jostakin. Sillä on oikeastaan myös jossain määrin vähän tekemistä senkään kanssa, että tekisi uraa toisen palveluksessa. Jos yrittäjät voivat palata töihin suunnilleen laitokselta suoraan, niin siitä vaan sitten työelämään samalla logiikalla.