Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vinkki @Mopsey, kaupan pakastealtaassa on laadukkaita valmisruokia, siis ihan eri sarjaa kuin ne kylmäaltaan Saarioisten einekset. Maksavat yleensä 3-4 euroa per ateria joten ovat suht edullisia, eivät sotke kassissa ja kaupasta on helppo napata valmiiksi vaikka koko viikoksi lounaat.

Itse asiassa omassa käytössäni muovikippo on taatusti ekologisempi, koska lasisia rasioita hajoilisi jatkuvasti. Millä ituhippi tuon viimeisen väittämän mikrottamisesta perustelee mikrokelpoisen kipon tapauksessa ?Hyi muovikipoille. Sopivan ituhippiä on suosia vain lasisia eväsrasioita. Puhdistus helppoa, eikä mitkään paprikat tms.kestovärjää mitään. Sopii hyvin suoraan lämmitettäväksi, kun muovirasioiden mikrottaminen on = EI.
Kokeile niitä 'kinkkikuutiota'. Minäkään en muuta mikroruokaa syö mutta ne on maukkaita.En tykkää mikroruuasta![]()
Sisältääkö gluteenia tai arominvahvennetta?Kokeile niitä 'kinkkikuutiota'. Minäkään en muuta mikroruokaa syö mutta ne on maukkaita.
Itse asiassa omassa käytössäni muovikippo on taatusti ekologisempi, koska lasisia rasioita hajoilisi jatkuvasti. Millä ituhippi tuon viimeisen väittämän mikrottamisesta perustelee mikrokelpoisen kipon tapauksessa ?
Kannattaa ostaa kunnollisia, mikroon soveltuvia kippoja. Noi Ikean kipot on todella hyviä hintaansa nähden.Siis suurin syy muovikippojen lämmityskelvottomuuteen minun mielessäni on se, että niiden tuntuma muuttuu. Pehmenevät kuumennettaessa, enkä tykkää käsitellä sellaisia. Tulee skraiduja ja alkaa näyttää epäsiistiltä ja värjäytyy ja hyi. Yhtään lasikipoistani en ole tähän asti onnistunut särkemään (kopkopkop), eikä ne jotenkin tunnu edes omaavan samanlaisia lento-ominaisuuksia kuin muoviset sukulaisensa.
Eli lasikippo ruualle ja metallipullo juomille minulle, kiitos.
Mä käytän muovikippoja vain ruoan kuljetukseen. Punnaan ruat kippoon ja laitan töissä lautaselle jossa ne lämmitän.Siis suurin syy muovikippojen lämmityskelvottomuuteen minun mielessäni on se, että niiden tuntuma muuttuu. Pehmenevät kuumennettaessa, enkä tykkää käsitellä sellaisia. Tulee skraiduja ja alkaa näyttää epäsiistiltä ja värjäytyy ja hyi. Yhtään lasikipoistani en ole tähän asti onnistunut särkemään (kopkopkop), eikä ne jotenkin tunnu edes omaavan samanlaisia lento-ominaisuuksia kuin muoviset sukulaisensa.
Eli lasikippo ruualle ja metallipullo juomille minulle, kiitos.
Kannattaa ostaa kunnollisia, mikroon soveltuvia kippoja. Noi Ikean kipot on todella hyviä hintaansa nähden.
Sinä et varmaan kuljekaan töissä moottoripyörällä eväät takalaukussa kolisemassa ? ;)
Kumpi lienee sitten parempi: alumiini vai muovi
Onko virallista tutkittua tietoa jollain?