Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Valio Aino ja Ingman Creamy parhaita kippoja eväiden kuljetukseen. Kun menee huonoksi, voi ostaa uuden melkein mistä tahansa ruokakaupasta. Kaupan päälle saa jäätelön.

Aino vadelmasuklaa tai maitosuklaa, aivan varmasti parempaa ku lohilo. :kuola:

Perskele.. nyt loppu löhöilyt joutuu pukeutumaanki vielä ja lähteä röihin. :zzzz:

Mikä tuossa Lohilossa on niin ihmeellistä? Ylihintaista tavaraa, jota markkinoidaan proteiinileimalla ja fitnesskissojen hyväksynnällä.
Ei se liian kallista ole ja kai siinä ne proteiinit on jotka ravintosisällössä lukee..? Mulle se oli positiivinen yllätys eniten siksi, ettei se ole ihan yhtä makeaa kuin tavallinen jäätelö, koska en enää pidä kovin makeasta ja siitä tulee huono olo.

Olis kyllä jäätelökonekin jolla voisi tehdä vaikka minkälaista proteiiniterveysjäätelöä ihan itse. Mutta tähän mennessä ei ole tapahtunut koska laiskuus estää.

Jouduin lämmittämään salaattia mikrossa, olin vissiin vahingossa hiplaissut lämpötilansäädintä...

Back
Ylös Bottom