Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itse asiassa, ite reenasin tuolloin tasan 3 kertaa viikossa. Kovaa. Enemmänkin se intensiteetti ja volyymi kuin se frekvenssi vaikuttaa.
Tosin tuolloin tuli lisäksi 3x/vko sulkapalloa tai tennistä, päivittäin lenkkeily, rullaluistelu tai vähintään reipas kävely ja varsin vaihtelevat unimäärät sekä tietty normi työ- ja kodinhoitokuviot.
Tohon mun systeemiin kuuluu se, ettei aerobista treeniä lainkaan paitsi mitä autottoman arkiliikuntaa väkisinkin tulee.

Munaa ja peksua! Vaihtelua puurolle.

Kalenteri näyttää, että mulla on pari pvää lomaa tällä vkolla. Ilmankos olen niin hyvällä tuulella.

Juu, hyvät purkit ja kokemuksista viisaastuneena rahkapurkit erikseen pikkumuovipusseihin. Haarukka kanssa mukaan, jos on kiire päivä ja ai että kun näppärästi voi junassa vetää kylmää jauhis-riisisotkua.

Juu, hyvät purkit ja kokemuksista viisaastuneena rahkapurkit erikseen pikkumuovipusseihin. Haarukka kanssa mukaan, jos on kiire päivä ja ai että kun näppärästi voi junassa vetää kylmää jauhis-riisisotkua.
Juuri noin! Ja Klasulta eväskassi jonka voi laittaa laukkuu.

Homma on helpooa. Mä myös organisoin kolmihenkisen perheeni kaikki asiat. Omat eväät on niistä ehkä pienin asia :D

Hyväksi havaittu eväskippo mallia Ikea:
20134_IKEA365food_PE366249.jpg

Täydellinen eväiden siirtoväline mallia Alko (liian pieni roskikseen):
muovikassi.jpg

Eväiden ottamisen positiiviset vaikutteet:

a) Saan itse päättää mitä syön
b) Säästän n.150-200€ kuussa
c) Saan syödä omassa rauhassani, jonottamatta ja haluamaani aikaan

Negatiiviset:
-

Ruoan tekemistä itsessään en laske negatiiviseksi, koska pidän ruoanlaitosta.
Ja toisaalta, jos on kiire, aina voi heittää kanoja ja riisiä uuniin kasvisten kanssa ja ottaa pois tunnin päästä. Aikaa menee se 3 minuuttia.

Meillä nyt ei töissä oo edes muuta mahdollisuutta kuin syödä omia eväitä ja kun tarpeeksi monta vuotta vedin eineksiä ruoanlaittokammossa, ei se puolen tunnin rutistus kolmen päivän välein kippojen täyttämiseks tunnu enää juurikaan pahalta. Onneks on vaan astianpesukone kattiloiden ja kippoarmeijan huoltoon.

Niin no, minä taas vihaan ruuanlaittoa, eväiden kanniskelua, haisevia muovikippoja ja niiden tiskaamista, mikrotettua ruokaa ja eväiden ajattelua ja ostamista kaupasta.

Back
Ylös Bottom