Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin, kyllähän ne tällä hetkellä muodissa on ja harrastajille maistuvat. Mä en vaan ole noiden belgityylien ystävä (kuten oon tainnut ennenkin todeta). Voin silloin tällöin jonkun maistaa, kun tarpeeksi kehutaan, mutta lähtökohtaisesti tulee valittua kyllä aina jotain toista tyyliä omaan mukiin.Yksi ylivoimaisesti hienoimmista oluttyyleistä (jos puhutaan oikeista ns. Belgisaisoneista). Osin villihiivan luonnonmukaisuuden vuoksi.
Kandee maistaa ainakin Dupont Saison ja Saint Feuillien Saison, niin tietää mistä on kyse.
miksi kenenkään tulisi seurata televisiosta jotain hömppäsarjaa, eikö heillä ole muuta elmää
liikkuvaa kuvaa
En oo ite kyllä moista muoti-ilmiöö enää huomannu.Niin, kyllähän ne tällä hetkellä muodissa on ja harrastajille maistuvat. Mä en vaan ole noiden belgityylien ystävä (kuten oon tainnut ennenkin todeta). Voin silloin tällöin jonkun maistaa, kun tarpeeksi kehutaan, mutta lähtökohtaisesti tulee valittua kyllä aina jotain toista tyyliä omaan mukiin.
Täällä on kyllä tarjolla yhdessä kantakuppilassa melkein koko ajan jotain laadukasta varmaan tuostakin tyylistä, ettei siitä jää kiinni, jos maistaa haluaa.
Nyt: jääkylmä vissy ->
Hyyyh. Ei tartte mihinkään hotjoogaan mennä, kun tämä kotijoogailu on ihan yhtä hikistä ja kuumaa. Täällä on kuuuuuuuma.
Kerran kävin hotjoogassa ja oli kamalaa. Teki mieli avata salin ikkuna ja päästää sisälle raikasta syysilmaa.
Monesti käyny hotjoogassa ja on parempaa ku mikään toinen jooga. Köntyskin veny ja vääntyi aivan uusiin asanoihin tuosta noin vaan. Hikistä se kyllä oli.Kerran kävin hotjoogassa ja oli kamalaa. Teki mieli avata salin ikkuna ja päästää sisälle raikasta syysilmaa.