Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yksi ylivoimaisesti hienoimmista oluttyyleistä (jos puhutaan oikeista ns. Belgisaisoneista). Osin villihiivan luonnonmukaisuuden vuoksi.
Kandee maistaa ainakin Dupont Saison ja Saint Feuillien Saison, niin tietää mistä on kyse.
Niin, kyllähän ne tällä hetkellä muodissa on ja harrastajille maistuvat. Mä en vaan ole noiden belgityylien ystävä (kuten oon tainnut ennenkin todeta). Voin silloin tällöin jonkun maistaa, kun tarpeeksi kehutaan, mutta lähtökohtaisesti tulee valittua kyllä aina jotain toista tyyliä omaan mukiin.

Täällä on kyllä tarjolla yhdessä kantakuppilassa melkein koko ajan jotain laadukasta varmaan tuostakin tyylistä, ettei siitä jää kiinni, jos maistaa haluaa.

Nyt: jääkylmä vissy ->

Screenshot_20170717-201506.webp

Yleisessä tiedossa oleva fakta minusta.

miksi kenenkään tulisi seurata televisiosta jotain hömppäsarjaa, eikö heillä ole muuta elmää

no, kyllä Minäkin nuorena katsoin kotikatua, mutta enää ei huvita/kinosta

Niin, kyllähän ne tällä hetkellä muodissa on ja harrastajille maistuvat. Mä en vaan ole noiden belgityylien ystävä (kuten oon tainnut ennenkin todeta). Voin silloin tällöin jonkun maistaa, kun tarpeeksi kehutaan, mutta lähtökohtaisesti tulee valittua kyllä aina jotain toista tyyliä omaan mukiin.

Täällä on kyllä tarjolla yhdessä kantakuppilassa melkein koko ajan jotain laadukasta varmaan tuostakin tyylistä, ettei siitä jää kiinni, jos maistaa haluaa.

Nyt: jääkylmä vissy ->
En oo ite kyllä moista muoti-ilmiöö enää huomannu.

Muutama vuosi takaisin oli kaikilla pienpanimoilla joku muka-Saison ja aika usein raflassakin sai uutuuksia. Enää edes melko varmasti vain Porin ainoassa olutravintolassa Beer Huntersissa.

Jopas, roiskas melko komian kelin niin jokos sitä pääsis ulkoilmaa harrastamaan töiden jälkeen. Meni ihan sohvaharrastamiseksi eilen ja Spielberginä leikkimiseksi.

Hyyyh. Ei tartte mihinkään hotjoogaan mennä, kun tämä kotijoogailu on ihan yhtä hikistä ja kuumaa. Täällä on kuuuuuuuma.

Kerran kävin hotjoogassa ja oli kamalaa. Teki mieli avata salin ikkuna ja päästää sisälle raikasta syysilmaa.

Kävin joskus astangajoogassa, joku 15v sitten. Sielläki oli hot. Periaatteessa mukavaa, mutta selkä ei kestäny moista.

Kerran kävin hotjoogassa ja oli kamalaa. Teki mieli avata salin ikkuna ja päästää sisälle raikasta syysilmaa.
Monesti käyny hotjoogassa ja on parempaa ku mikään toinen jooga. Köntyskin veny ja vääntyi aivan uusiin asanoihin tuosta noin vaan. Hikistä se kyllä oli.

Back
Ylös Bottom