Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mites hotrodit! Hyvä vaihtoehto popparrille.

Ja juu, ehdottomasti reilusti limua, niin pääsee käymään kusella kuten fuuteri sanoi.

Miten olis kuntit jos intti olisi vielä edessä, mihin hakisitte ja olisiko asenne sama/huonompi/parempi?

Itsellä olisi huomattavasti parempi, laivastoon silti. Aikanaan koko homma meni aika evvk.

Asenne olisi varmasti nykyään aivan vitusti huonompi; kova oli aikanaan into päästä ryssäntappoa harjoittelemaan mutta se vuosi idiootteja ja perseilyä joka puolella, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, herätti jälkikäteen vakavia kysymyksiä siitä, miksi ei vain lonninut puolta vuotta minimienergialla sen sijaan, että käytti tahallaan puoli vuotta ylimääräistä parin vitun natsan tähden kun loppuviimeksi koko touhu oli aivan perseestä. En alkuaankaan kuvittele olevani mikään johtajatyyppi, vielä vähemmän olin silloin juniorina puoli elämää sitten, mutta kuitenkin minulla oli, kyvyllä suhtautua ihmisiin suunnilleen asiallisesti, p-kaudella patterin paras tupa, kunnes siitä suurin osa lähtikin johtajajoulutukseen tai erikoistehtäviin ja E-kauden alkaessa sain korvikkeeksi sitten riesakseni lauman apinoita, joita ei olisi saanut pidettyä ruodussa varmaan kuin ampumalla, mihin ei ollut valtuuksia ja mikä ei muutenkaan vastaa minun mielikuvaani ihmisten johtamisesta. Loppuajasta ko. firmassa minulla ei ole yhtä ainoaa positiivista mielikuvaa.

Aselaji olisi silti ehdottomasti sama, koska tykit ovat hienoja laitteita ja niillä ampuminen on kivaa. Alun perin hain rannikkotykistöön, mutta kutsunnoissa lykättiin sitten kenttätykistöön ja se kelpasi yhtä lailla ja kelpaisi edelleenkin. Jopa kertaaminen muutama vuosi sitten oli oikeasti siistiä, kun pääsi taas ihailemaan 122H63:n pamauksia lähietäisyydeltä ja vetämään pari kertaa itsekin kahvasta.

Minä olen ylpeä 1-luokan miinanpolkija vaikka ties miksi erikoismieheksi väittivätkin.
27-vuotiaaksi sain välteltyä mokomaa touhua mutta sitten uhkasi että saa valtiolta täysihoidon pidemmäksi aikaa jos ei hoida pois niin tuumasin että tuossa 3km päässä olevassa varuskunnassa on sittenkin helpoin kuluttaa 6kk jossa se menikin.
Yksikön päällikön sijainen joka oli mainio mies kysyi että mitäs hän haluis tehdä että viihtyis jotenkin niin tuumasin notta jos sitä menis autokorjaamolle johon sainkin paikan ja pakko myöntää ettei stressi painanut, voisin mennä uudestaan.

Oli muuten ihan jopa sodanaikainen sijoituskin ko. hommiin.

Onko tää joku Tantran suuntaus? XtremeTantraa.
Minä kattoin kerran telkkarista, kun joku tantraohjaaja piti juontajille jotain harjoituksia ja oli vähän vaivaannuttavaa katsoa. Tai minua huvitti, mutta juontajat olivat vähän vaivaantuneita tilanteessa.
Vähän niinkuin joo, paitsi että itsen ja eritoten toisten hipelöinti on sallittua.

#maltilliset

IMG_20170718_174925.webp

Eukko rupes heti dokaa. Kauhea deeku.

Back
Ylös Bottom