Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vittu. Ei oikein osaa muuta sanoa. Tarkoituksella sanavalinta ei ollut kusivehje.
Vittu. Ei oikein osaa muuta sanoa. Tarkoituksella sanavalinta ei ollut kusivehje.
No lähinnä tuo sukupuolisekoilu.Mikäs noissa alotteissa oli yksinään sellainen vitutusta aiheuttava?
Jaa, ei mennyt mulla vielä kahvikupillinen väärään kurkkuun noita lukiessa. Yhteiskunnallisesti melko merkityksetön asia, en tiedä vaikuttaisiko se arkielämääni millään muotoa onko sos.turvatunnuksestani pääteltävissä sukupuoleni. Veikkaan sen olevan vihreissäkin tuollainen marginaalin idea ja jos se nyt heidän venettään keikuttaa niin keikuttakoot. Vähän ehkä tuollaista hipsterimäistä hoopoilua, mutta on sitä tyhmempiäkin aloitteita ollut.
oliko Judo gostia?
Minä olen myös sitä mieltä, että ajoittain olisi syytä pitää kansalaiset ja erityisesti nuoriso ruodussa määräämällä säännöllisesti ulkonaliikkumiskielto pariksi viikoksi kerrallaan.
Pieni sotatilanne palauttaisi taas järjen maan päälle. Nykyään on liikaa ihmisillä aikaa haihatella ties ja mitä.Jo se, että tuollaisia aloitteita tehdään, kertoo paljon siitä, millaisia haihattelijoita vihreiden piiristä löytyy. Se on aivan perusteltu ja oikeutettu syy vitutukseen ja todistaa, että Suomessa kaivattaisiin todellista kurinpalautusta!
Pieni sotatilanne palauttaisi taas järjen maan päälle. Nykyään on liikaa ihmisillä aikaa haihatella ties ja mitä.
Jo se, että tuollaisia aloitteita tehdään, kertoo paljon siitä, millaisia haihattelijoita vihreiden piiristä löytyy. Se on aivan perusteltu ja oikeutettu syy vitutukseen ja todistaa, että Suomessa kaivattaisiin todellista kurinpalautusta!