Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Välipalaksi hotdog ja nollakola.

Hyvän näköinen neiti kannattelee sämpylöitä käsillään, pakkohan se oli mennä ja hakea kun ilman sai.

Takasämpylät vielä arvioimatta.

Jaa, ei mennyt mulla vielä kahvikupillinen väärään kurkkuun noita lukiessa. Yhteiskunnallisesti melko merkityksetön asia, en tiedä vaikuttaisiko se arkielämääni millään muotoa onko sos.turvatunnuksestani pääteltävissä sukupuoleni. Veikkaan sen olevan vihreissäkin tuollainen marginaalin idea ja jos se nyt heidän venettään keikuttaa niin keikuttakoot. Vähän ehkä tuollaista hipsterimäistä hoopoilua, mutta on sitä tyhmempiäkin aloitteita ollut.

Jaa, ei mennyt mulla vielä kahvikupillinen väärään kurkkuun noita lukiessa. Yhteiskunnallisesti melko merkityksetön asia, en tiedä vaikuttaisiko se arkielämääni millään muotoa onko sos.turvatunnuksestani pääteltävissä sukupuoleni. Veikkaan sen olevan vihreissäkin tuollainen marginaalin idea ja jos se nyt heidän venettään keikuttaa niin keikuttakoot. Vähän ehkä tuollaista hipsterimäistä hoopoilua, mutta on sitä tyhmempiäkin aloitteita ollut.

Jo se, että tuollaisia aloitteita tehdään, kertoo paljon siitä, millaisia haihattelijoita vihreiden piiristä löytyy. Se on aivan perusteltu ja oikeutettu syy vitutukseen ja todistaa, että Suomessa kaivattaisiin todellista kurinpalautusta!

Minä olen myös sitä mieltä, että ajoittain olisi syytä pitää kansalaiset ja erityisesti nuoriso ruodussa määräämällä säännöllisesti ulkonaliikkumiskielto pariksi viikoksi kerrallaan ja kerran kymmenessä vuodessa poikkeustilalait olisi saatettava voimaan. Toisekseen ydinvoimaa pitäisi rakentaa lisää ja Suomen tulisi hankkia lentotukialus, ydinsukellusveneitä ja ydinpelote.

Oikeastaan parempi että vihreät puuhastelee tuollaisten merkityksettömien juttujen parissa, jää ehkä sitten vähemmän aikaa olla sotkemassa ja sekoilemassa tärkeämpien asioiden kohdalla.

Minä olen myös sitä mieltä, että ajoittain olisi syytä pitää kansalaiset ja erityisesti nuoriso ruodussa määräämällä säännöllisesti ulkonaliikkumiskielto pariksi viikoksi kerrallaan.

Ulkonaliikkumiskiellon vastapainoksi kaipaisin nuorisolle ulkonaliikkumispakkoa. Pururadalla juoksua, pesäpalloa, katusählyä, hiihtämistä yms. Pysyisivät kunnossa.

Jo se, että tuollaisia aloitteita tehdään, kertoo paljon siitä, millaisia haihattelijoita vihreiden piiristä löytyy. Se on aivan perusteltu ja oikeutettu syy vitutukseen ja todistaa, että Suomessa kaivattaisiin todellista kurinpalautusta!
Pieni sotatilanne palauttaisi taas järjen maan päälle. Nykyään on liikaa ihmisillä aikaa haihatella ties ja mitä.

Jotenkin arvasin mitä odottaa vihreiltä, ei yllättänyt. Lähinnä mietityttää että onko vihreiden mielestä asiat noin hyvin että moiset asiat menevät muiden edelle?

Taidan ruveta kastemato farmariks, työllistää ittensä myymällä matoja vihreille.

Back
Ylös Bottom