Ihan terveydenhuollon ammattilaisena minulle on hyvin, hyvin oleellista tietää onko hoidettava ihminen anatomisesti miten muotoiltu.
Pro-tip:
:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan terveydenhuollon ammattilaisena minulle on hyvin, hyvin oleellista tietää onko hoidettava ihminen anatomisesti miten muotoiltu.
Miten se sukupuoli on siinä hetussa?
Miten se sukupuoli on siinä hetussa?
Tuo tarkistusnumero onkin hyvä, sillä voidaan tarkistaa hetun kantajan älykkyys. Jos tulisi esim. tarve karsia väestöä, voidaan aloittaa niistä, jotka eivät osaa laskea omaa tarkistusnumeroaan. Alkaa mennä luotto PPS-shopiin, lähettivät kolmannen kerran väärää tuotetta. Kolme perättäistä kertaa jo.
Menisi varmaan siihen että pahimmat nysvät ilmoittaa sukupuolekseen Ford Mondeon kutsuntojen lähestyessä.Aamen.
Kutsuntakirjeet lähetetään niille jotka pitää itseään miehenä. Aivan sama onko pimppeli vai kippeli. Jos tunnet itsesi mieheksi, on sinulla velvollisuus mennä inttiin. Saattaa muutama muunsukupuolinen ilmaantua tuossa 18 v pintaan:D
"There are no chicks with dicks, only guys with tits" sanoi muinoin yksi puhuva nallekarhu.Naisilla on pimppi ja miehillä pippeli, mut joillakin naisilla voi myös olla pippeli.
Olen puhunut.
Ehei, olen sellaisten riettauksien yläpuolella. Dieetti jatkuu kuten normaalisti!Invisuksella Vanajat taas hommattuna?
No tämä itseasiassa selittäisi. Paljon.esiaviollinen seksi