Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

2 kusiheräämistä ja 1 röökitauko häiritsivät mun uniani. Ja tänään sitten 3 kerta kipupäivystykseen saman saatanan hampaan takia, olkoon kuinka päivystys vaan mutta nyt lähtee koko paska. Sitäpaitsi ei ne juurihoidetut mitään yleensä kestä, ei siis sitä rumbaa kiitos.

Tai sitten on vaan menkat tulossa?
Ens viikolla alkaa. En nyt oo täysin varma minä päivänä ku en ulkoo muista... se tässä ihmetyttää et näitä typeryyksiä kyllä oli teininä ja jonkin verran parikymppisenäkin. Nyt vanhana kääkkänä ainakin neljä vuotta oli ilman mitään tissikipuiluja, muutaman kuukauden nyt on ollut taas tämmöstä...

...miehistä varmaan kiinnostavaa lukea näitä pohdintoja...

Edit: on mun mahaki läskistyny vähä...

Ens viikolla alkaa. En nyt oo täysin varma minä päivänä ku en ulkoo muista... se tässä ihmetyttää et näitä typeryyksiä kyllä oli teininä ja jonkin verran parikymppisenäkin. Nyt vanhana kääkkänä ainakin neljä vuotta oli ilman mitään tissikipuiluja, muutaman kuukauden nyt on ollut taas tämmöstä...

...miehistä varmaan kiinnostavaa lukea näitä pohdintoja...

Edit: on mun mahaki läskistyny vähä...

Kuulostaa tutulta. Mulla tuli kans tommosia kasvuspurtteja ja oli ihan sairaan kipeet just joku viikko ennen menkkoja. Ny tuommonen on loppunu, mutta tissit on taas kasvanu muuten vaan, ku oon lihoonu.:D

Ei miehille varmaan jää mitään muuta näistä pohdinnoista mieleen, ku että TISSIT.

Itselläni PMS-oireisiin kuuluu hurjan kipeät rinnat. Melkein yölläkin täytyisi pidellä kiinni etteivät valuisi tai puristuisi mihinkään epämukavasti. Helvetillisintä on, kun kissa päättää kulkea rintakehän yli.

Mulla tää ei välttämättä liity pms, koska outoilu alkaa aina 2 päivää... aktiviteettien jälkeen riippumatta kierron vaiheesta ja jatkuu vaihtelevasti muutamia päiviä. Vaikuttais myös et nuo on pysyvästi nyt vähä isommat, aiemmin oli semmoset patalaput.

Eikö oo jännää...

Käykää osallistumassa Pakkiksen joulukalenteriin Vippi-puolella! :)

Back
Ylös Bottom