Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Niin siis toisin sanoen oot paksuna...onnea!Joku kasvuspurtti tuli taas, kippeet jo itestään ja rintsikat luonnollisesti hiertää kun on liian pienet
On tää elämä hankalaa ja vaikeeta.
En ole edelleenkään. En tiijä mikä noita riivaa... pitäs varmaan konsultoida gyneä. Hyi.
Itsellänihän on myös tapahtunut vastaavaa kasvamista. Onneksi tosin mahan kohdalla.
Ens viikolla alkaa. En nyt oo täysin varma minä päivänä ku en ulkoo muista... se tässä ihmetyttää et näitä typeryyksiä kyllä oli teininä ja jonkin verran parikymppisenäkin. Nyt vanhana kääkkänä ainakin neljä vuotta oli ilman mitään tissikipuiluja, muutaman kuukauden nyt on ollut taas tämmöstä...Tai sitten on vaan menkat tulossa?
Ens viikolla alkaa. En nyt oo täysin varma minä päivänä ku en ulkoo muista... se tässä ihmetyttää et näitä typeryyksiä kyllä oli teininä ja jonkin verran parikymppisenäkin. Nyt vanhana kääkkänä ainakin neljä vuotta oli ilman mitään tissikipuiluja, muutaman kuukauden nyt on ollut taas tämmöstä...
...miehistä varmaan kiinnostavaa lukea näitä pohdintoja...
Edit: on mun mahaki läskistyny vähä...
Ja vitutus.ei tässä mikään muu enää kasva kun maha.
Helvetillisintä on, kun kissa päättää kulkea rintakehän yli.

Niin, tai joku kiimainen nuori kolli tiristelisi armotta![]()
Sinkkuna on hyvä olla.