Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulle on kerran yksi ihminen suuttunut kun esittelin itseni, vaikka me oltiin joskus aiemmin tavattu. Kuulemma. Jaa.

No huhhuh. Mulle ei suuttunut kansalainen edes siitä, että puhuin sille sujuvasti englantia kunnes tohti kysyä, että enkös mäkin ole ihan suomalainen. Myöntävä vastaus toki ja hänhän oli aikaisemmin mm. haastatellut mua kandidaatin tutkielmaansa. Ei kaikkee voi muistaa.

Mun mielestä kuulostaa vähän siltä että rouva haluaa joululahjaksi uuden imurin.
Vai nottei olis se silitysrauta? Mistä näitä nyt tietää.

Ulkona oli kivaa, mutta salinperkele oli ehtinyt menemään jo kiinni ennen kuin olin saanut napattua magneettikortin. Noh, lenkki piristi.

2016-11-29%2018.10.27.jpg

tännään tullut roudittua käsipelillä kaks kassillist kirjoi yms. kirjaston "vie mukanas" kärryyn, palaveerattua ja tiedotettua virtuaalisesti, feis tu feis ja puhelimitse, käytyä kuntosalilla jubaamas ja hubaamas vuaan ee treenimäs, levättyä kotona, ja käveltyä frendun kans yli kaksi tuntia. Aika silleenmukava pvä.

Että on hienoa herätä klo 2 yöllä kuselle. Ja vielä hienompaa on sitten valvoa pari tuntia ja nukkua sitten just ja just toiset pari tuntia. :zzzz:

#71,8kg

Että on hienoa herätä klo 2 yöllä kuselle. Ja vielä hienompaa on sitten valvoa pari tuntia ja nukkua sitten just ja just toiset pari tuntia. :zzzz:

#71,8kg
Tähänkin on lääkkeenä valvominen. Menet vasta klo. 1.30 nukkumaan ja heräät 6.30. Ei kusiheräilyja. Lopputuloksena tosin vitullinen väsy, mutta sainpahan hommat hoidettua.

Kusiheräilyt: pakko. Ainakin yksi. Joskus oon tainnu nukkua holtittoman univelan jälkeen jonkun 7h heräämättä, mutta 6h yhtenäinen jaksokin on jo paljon.

Back
Ylös Bottom