Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

12/76 kyllä riittää normi käyttöön, mutta jos haluat kaikki-kerralla-kuntoon niin sitten 89.
Piipun pituuksissa taitaa olla suosituin 28", mutta henk koht kallistuisin 26" putkeen, tekee haulikosta hiukan näppärämmän käsitellä.

Mr @Kuparikatto taitaa omistaa Beretan puoliautomaatin, sieltä voisi kuulla käyttökokemuksia?

Itse olen ampunut Benellillä kaksi vuosikymmentä, ihan ok vehje.
Tuota 12/89 olen päissäni pohtinut. Kun oon huomannut, että helpoimmalla ja halvimmalla pääsee, kun ei osta välimallia vaan sen ekan ja vikan. Tuo näppäryys olisi kyllä iso plussa. Pitääkin katsella millaista 26" putkea olisi tarjolla.

#jou

IMG_8480.GIF

^ muistaakseni ihan asiallinen tuote sikäli, kun en rukiin suurin ystävä oluessa ole.

Itse joutuu pitämään tuotannon alhaalla tämän viikonlopun, että selviää alkuviikon koitoksista.

Hihihihihöhöhö. Ollaan täällä jo Rape-rusakon kanssa ihan huppelissa ku juotiin Prykmestarin Double IPA puoliks. Mattia ja Merviä ei oo vielä näkyny, ne on varmaan jo sammunu.

Back
Ylös Bottom