"Onko tästä ohrasta tarkoitus valmistaa mallastuotteita?"Jos ne kysyy miks siinä quadro-kopterissa on dyny-pötköjä mahassa, niin ne on jääpatojen purkamista varten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Onko tästä ohrasta tarkoitus valmistaa mallastuotteita?"Jos ne kysyy miks siinä quadro-kopterissa on dyny-pötköjä mahassa, niin ne on jääpatojen purkamista varten.
"Onko tästä ohrasta tarkoitus valmistaa mallastuotteita?"
Tuota 12/89 olen päissäni pohtinut. Kun oon huomannut, että helpoimmalla ja halvimmalla pääsee, kun ei osta välimallia vaan sen ekan ja vikan. Tuo näppäryys olisi kyllä iso plussa. Pitääkin katsella millaista 26" putkea olisi tarjolla.12/76 kyllä riittää normi käyttöön, mutta jos haluat kaikki-kerralla-kuntoon niin sitten 89.
Piipun pituuksissa taitaa olla suosituin 28", mutta henk koht kallistuisin 26" putkeen, tekee haulikosta hiukan näppärämmän käsitellä.
Mr @Kuparikatto taitaa omistaa Beretan puoliautomaatin, sieltä voisi kuulla käyttökokemuksia?
Itse olen ampunut Benellillä kaksi vuosikymmentä, ihan ok vehje.
Tein sulle kotikilj...viinin
Älä nyt. Auton huolet katoaa, kun pönttö vessassa mölyää. :DTuo biisi voisi kadota jonnekin eikä ikinä enää![]()
Juurikin näin.Tuota 12/89 olen päissäni pohtinut. Kun oon huomannut, että helpoimmalla ja halvimmalla pääsee, kun ei osta välimallia vaan sen ekan ja vikan. Tuo näppäryys olisi kyllä iso plussa. Pitääkin katsella millaista 26" putkea olisi tarjolla.
Contact!Hihihihihöhöhö. Ollaan täällä jo Rape-rusakon kanssa ihan huppelissa ku juotiin Prykmestarin Double IPA puoliks. Mattia ja Merviä ei oo vielä näkyny, ne on varmaan jo sammunu.
Taitaa olla livemusaa, kun noin hurjasti irrottelet siellä!tunnelma alkaa olla vapautunutta