Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pari lämppäriä sisään kotipihassa, niin sulaa lumet katoltakin. Näin aadin talvi sujuu.

Vaikka ainahan se talvella on mukavata quattrolla suhruttaa meneen. Mii laik.

Ainakin 15 cm pehmeää valkoista lunta, jee.

Täällä oli toissapäivänä kevyen liikenteen väylä vielä täynnä suksen jälkiä, pyöräily tapahtui 20 cm leveällä tampatulla kaistaleella. Nyt on sentään saatu pahimmat aurattua. Ei haittaa vaikka kesä alkais vähän ennakkoon...

Helvetti mikä ummetus, jos sitä tänään rupeisi vähän pehmittelemään mahaa, tossa on ainakin Pegorionia 12g pusseissa.
Hyvä tuote kyllä, hellä eikä tarvitse pelätä että kusee perseestä jossain julkisella paikalla.
Olipas mielenkiintoinen posti taas:kakka::D.

Syökkönää liian puhtaasti.

Jokalajia ruokaa kun laittaa koneeseen ja aamusta sumppia naamaan, niin jo on ummetus muisto vain :D
Tämä kun ei syö leipää juuri ollenkaan niin kokojyväleipää kun vetelee päivän verran naamariin niin seuraavana päivänä kone toimii.
Ei ole sen kummemmin asian kanssa ongelmia mutta leipä on vaan niin hiton hyvää että joskus pitää herkutella ja tehnyt tälläisen sivu havainnon.

Tuntuu että sumppikin vaan kovettaa mahaa, 3 kuppia aamulla niin ei pistä yhtään hulivilille, päinvastoin.
Mulla on nykyään aika laiska suoli vaikka ennen olin läpipasko. Tiedän suunnilleen mistä johtuu ja pitäisi ottaa tuota Pegorionia säännöllisesti 1-2 pussi päivässä niin ei tulisi tälläistä tulppaa.

onko kuntit yhtään tutustuneet uuteen superleggeraan

niitä saapuu suomeen tämänhetkisellä tiedolla, yksi (1)

Minulle: negative

on:se

Kyllä sitä kohta taas palautuu Suomikin masennukseen kun paskakelit alkaa. Nautitaan vielä kuin voidaan ja tottakai kotona lämpimässä. Koneella.

Ulkoilu ja siitä nauttiminen on yliarvostettua omien pierujensa haistelijoiden hommaa.

Back
Ylös Bottom