Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei vittu sentäs, pääsinpähän aitiopaikalle kun pakettiauto jyräs nuoren tytön yli suojatiellä. Mukava aloitus viikonlopulle. :(
:(Reilu 20 sivustakatsojaa ja ehkä se nyt ei olis auttanut ketään muussata sitä kuskia. Vaikka kieltämättä kävi mielessä aika vahvasti. Eiköhän tosta kohta uutisoida, mut hengis kaikki selvis sentäs.Hakkasitko sen kuljettajan?
Edit en missään nimessä kannata väkivaltaa, mutta itse olisi piessyt sen kuljettajan.
Edit2 niin ja hyvää viikonloppua
Ei hätää, me kaikki ollaan. Pakettiauton kanssa tai ilman...Olen siis tuomittu. Kuolemaan.
Itse huomenna kohti A-tarvikkeita. Vähän kyseleen tyhmiä.Huomenna kohti etelää.
Tilanne seis. Joko päätit meinaatko haulikkoa vai kivääriä?Itse huomenna kohti A-tarvikkeita. Vähän kyseleen tyhmiä.
Eilen koe läpi, joten polliisiasema ois seuraava pitstop.
Kai se pidemmällä tähtäimellä kummatkin.Tilanne seis. Joko päätit meinaatko haulikkoa vai kivääriä?
12/76 vai 12/89? On kaikilla omat mielipiteensä aina, kun joltain kysyy.Ensin ehdottomasti haulikko. Sillä voit jahdata kaikkea pienriistaa, ja käydä myös radalla treenaamassa kiekkoihin. Kunhan sillä saat homman alkuun ja saat vähän tuntumaa millainen jahti eniten kiinnostaa, voit sitten myöhemmin miettiä kivääriä. Siinä kun joutuu pohtimaan kaliberia yms.
Haulikko, kaliberi 12, joku vähän laadukkaampi italiatar. Siinäpä tärkeimmät pointit.
12/76 kyllä riittää normi käyttöön, mutta jos haluat kaikki-kerralla-kuntoon niin sitten 89.12/76 vai 12/89? On kaikilla omat mielipiteensä aina, kun joltain kysyy.
Huomenna kohti etelää. Auto taas täynnä niin erikoista tavaraa että pitää olla meriselitys valmiina jos virkavalta pysäyttää.