Hieno nainen väsyi ja menee kiinalaisen take awayn kautta sohvalle :DSuosittelen olemaan hieno nainen, eli käy nauttimassa lasillinen. Kulkee reenitki paremmin, kun on nestetasapaino kunnossa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hieno nainen väsyi ja menee kiinalaisen take awayn kautta sohvalle :DSuosittelen olemaan hieno nainen, eli käy nauttimassa lasillinen. Kulkee reenitki paremmin, kun on nestetasapaino kunnossa.
Oman maun mukaan toki, ja viimeistään silloin, jos itse tekee. En vaan hahmota, mikä siinä menee pilalle, jos pihvissä on muutama kymmenen grammaa lisää lihaaOn toki kiinni tekijästä, mutta itse koen että 200g pihvi on jo turhan iso "hyvään" purilaiseen. Joku 150g on kokoluokka mitä yleensä itse teen
Mutta oon muutenkin isoruokainen.TÖRKEETÄOlin töissä, kävin kaljalla, menen suihkuun, panen vo... maata. Ja sitten on enää yksi (1) tynkä työvuoro ja lomalomalomalooomaaaaaa.
Oman maun mukaan toki, ja viimeistään silloin, jos itse tekee. En vaan hahmota, mikä siinä menee pilalle, jos pihvissä on muutama kymmenen grammaa lisää lihaa![]()
Se on vaan ravintolakaupassa vähän sellainen artikkeli, että siitä tosiaan pitää lähteä nälkä, ettei peruspertti tunne itseään ryöstetyksi. Niitä lihaversioita varsinkin kun vetää suurimmaksi osaksi raavaat miehet. Tuo asettaa siinä pieniä rajoja, ettei kannata piipertää mitään kovin pientä ja liian hienoa.Minun kokemuksen mukaan koko ei korreloi hyvin laadun kanssa
Se on vaan ravintolakaupassa vähän sellainen artikkeli, että siitä tosiaan pitää lähteä nälkä, ettei peruspertti tunne itseään ryöstetyksi.
Ei viittiny, kun oma mopotin...hetken kävi kyllä mielessä, josko sitä poistaisi käytöstä koko takajarrun, kun ei sitä tarte kun liikennevaloissa.Teitkö mopoilijalle jekun...
PC hieno sarja. Bruikalta Octomorea harrastan enemmän, tällä hetkellä 2 erikoisempaa versiota siitä löytyy saaristolaiskaappini saapa nähdä milloin avaan, vai avaanko koskaan -osastolta.Nyt lasissa Port Charlottea
Se on itellä tämmönen joka paikan höylä, vähän kuin Laga 16 tai Lapparin 10 ja QC. Tosin tällä hetkellä baarikaapin saariosaston suosikkeja ovat Ardbegin tuotteet; eritoten Corry ja jostain syystä perus-10 iskee välillä kybällä. Corryä en viitti naukkailla, kun tuli otettua muutama tuossa mopoa rassatessa.PC hieno sarja. Bruikalta Octomorea harrastan enemmän, tällä hetkellä 2 erikoisempaa versiota siitä löytyy saaristolaiskaappini saapa nähdä milloin avaan, vai avaanko koskaan -osastolta.
Arttu on oma suosikkitislaamo, jos pysytellään tavallisten kuolevaisten palkoilla ostettavissa olevissa pulloissa. Kymppi on aina varma valinta, käy häihin ja hautajaisiin. Uigesta tykkään myös paljon, ja Corrystä jne. Ja monesta muustakin saaristolaistislaamosta.Se on itellä tämmönen joka paikan höylä, vähän kuin Laga 16 tai Lapparin 10 ja QC. Tosin tällä hetkellä baarikaapin saariosaston suosikkeja ovat Ardbegin tuotteet; eritoten Corry ja jostain syystä perus-10 iskee välillä kybällä. Corryä en viitti naukkailla, kun tuli otettua muutama tuossa mopoa rassatessa.