Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Näin muuten unta että oli tullut Eurojakkipotissa 193 ja iso kasa nollia. Ei ollu mun mielestä niin tarkkaa oliko miljoonia vai satojatuhansia.

Tiedätteks, tänään näkyisi olevan Porissa Pokemon Go tour. Siis mikä ? Noh Satakunnan Kansan lehtijutussahan tämä kerrotaan: "Tämä tarkoittaa sitä, että joukko pelaajia kulkee ympäri kaupunkia jahtaamassa pokémoneja"

Minua yritettiin eilen aivopestä crossfittailuun! :woot:

onko kuntit tiedostanu sen tämänhetken tilanteen että taskupuhelinta ei voi enää käyttää kävellessä ellei halua näyttää idiootilta

Havahduin eiilen juuri tähän ja onnekseni pitäydyin räpläämästä värkkiäni juna-asemalla: vieressäni istunut nuorehko neiti sai nimittäin juopolta ankaraa vttuilua osakseen kun tämä kävi kyselemään että miten peli sujuu, ai et pelaa sitä, no mitäs sää sitten pelaat :D Mutta totta, ilmiöön havahduttuani voisikin ruveta tutkimaan, että kuka enää kävelee ilman sähkövehjestä kädessään!?

Minua yritettiin eilen aivopestä crossfittailuun! :woot:

Niin, kumpi olis pahempi: pokeGo vai crossfit?

Mulla on ollut oikein viihdyttävä päiväretki metrossa ja dösässä pokeja keräillen, nyt kulkee vaan bussi niin kovaa, että joudun tyytymään foorumin lueskeluun.

Mut ehkä on uskottavuuden kannalta parempi pysytellä hiljaa tästä harrastuksesta täysikäisten seurassa.

Nyt on. Pantua olutta. Loma olutta.

image.webp

Back
Ylös Bottom