Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^ Montakohan läheltäpiti-tilannetta on sitten ohiajaneet aiheuttaneet, kun on pitäny hidastaa/pysähtyä kuvaamaan kolaripaikkaa.. :david:

^ Montakohan läheltäpiti-tilannetta on sitten ohiajaneet aiheuttaneet, kun on pitäny hidastaa/pysähtyä kuvaamaan kolaripaikkaa.. :david:

Onnettomuuspaikka kuuluukin ihan turvallisuuden vuoksi ohittaa suhteellisen hitaasti. Jos kuvaaja oli matkustaja niin ei ongelmaa. Toki tuonkin voi tehdä typerällä paikalla.

Onnettomuuspaikka kuuluukin ihan turvallisuuden vuoksi ohittaa suhteellisen hitaasti. Jos kuvaaja oli matkustaja niin ei ongelmaa. Toki tuonkin voi tehdä typerällä paikalla.

Joo, mutta motarin keskikorokkeen toisella puolella? Kuten "lukijan kuva" -kuvatoimiston useat kuvat..miksi nyt muutenkaan kuvata auton romuja/uhreja?

Hämmentävää, 30 päivää ilman töitä. Mitä ihmisen pitäisi tehdä tällaisessa tilanteessa. Elämä tuntuu yhtäkkiä niin tyhjältä. Ehkä tuun varmuuden vuoks ma katsastamaan, että pärjäävät täällä.

Tai sitten ei :D

#läsnä
image.webp

Minulla,nyt:täysin,saman,värinen juoma kuin DocTJJn kakola, telakka IPA

#läsnä
image.webp

Oisko kiltti tyttö ja avaimen haettuani hakeutuisin välittömästi majapaikkaan... vaaaai kävisikö nauttimassa lasillisen nannaa? Hmmm...

Kävin syömässä ja #parilla kaverin kanssa.

13836016_10206948133124090_407948520_o.webp

Mun on pakko sanoo, ettei toi Pannukakkutalo oikeen vakuuttanu mua. Olen kokeillu sekä suolasta että makeaa "pannukakkua" ja kumpikin jäi kesken. Eihän se edes ole pannukakku, vaan paksu raaka lätty. Pöh.

Back
Ylös Bottom