Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olin töissä, kävin kaljalla, menen suihkuun, panen vo... maata. Ja sitten on enää yksi (1) tynkä työvuoro ja lomalomalomalooomaaaaaa.

On toki kiinni tekijästä, mutta itse koen että 200g pihvi on jo turhan iso "hyvään" purilaiseen. Joku 150g on kokoluokka mitä yleensä itse teen
Oman maun mukaan toki, ja viimeistään silloin, jos itse tekee. En vaan hahmota, mikä siinä menee pilalle, jos pihvissä on muutama kymmenen grammaa lisää lihaa :) Mutta oon muutenkin isoruokainen.

Huomenna vähän rilliin läskiä. Pitäs ehkä keksiä jotain uutta, ettei mene aina kasslerin paistamiseksi.

Oman maun mukaan toki, ja viimeistään silloin, jos itse tekee. En vaan hahmota, mikä siinä menee pilalle, jos pihvissä on muutama kymmenen grammaa lisää lihaa :)

Ei se automaattisesti menekään, mutta valittavan usein isompi pihvi on ollut huonompi pihvi/purilainen. Minun kokemuksen mukaan koko ei korreloi hyvin laadun kanssa.

Minun kokemuksen mukaan koko ei korreloi hyvin laadun kanssa
Se on vaan ravintolakaupassa vähän sellainen artikkeli, että siitä tosiaan pitää lähteä nälkä, ettei peruspertti tunne itseään ryöstetyksi. Niitä lihaversioita varsinkin kun vetää suurimmaksi osaksi raavaat miehet. Tuo asettaa siinä pieniä rajoja, ettei kannata piipertää mitään kovin pientä ja liian hienoa.

Tuo em. pointti kyllä ymmärretty.

Se on vaan ravintolakaupassa vähän sellainen artikkeli, että siitä tosiaan pitää lähteä nälkä, ettei peruspertti tunne itseään ryöstetyksi.

Näin on, siksi mainitsin tuolla jossain välissä "hyvään". Tarkoitin ehkä ennemmin "gurmee". Peruspertti tuskin arvostaa vanilijatomaattihilloketta purilaisensa välissä.. :D tai mistä minä tiedän..

Kävin joskus Välimäen purilaispaikassa heltsinkissä. En ymmärrä vieläkään miten kaiken koostumus (tai purutuntuma, mikälie) sämpylästä-salaattiin oli täysin samanlainen ja mitään sanomaton. Erinomaisen pettynyt olin kyllä siihen purilaiseen.

No nyt minäkin panen vo...maate.

Itsehän en mitään vitun Gaiaa rupea nyt nussimaan. Nyt lasissa Port Charlottea ja kädet mustana, kun tossa vähän mopon takajarruja roplasin.

E. Ja jumissa olivat perkeleet.

kuormauslava on mukava roudattava... roudari roudaa, eikä kysele sen järkevyyttä. Tuleepa voimanaisurheiluharjoitusta
samalla. mukavaa puuhaa kun sen ottaa sillä tavalla.

Panemaan... maate!

PC hieno sarja. Bruikalta Octomorea harrastan enemmän, tällä hetkellä 2 erikoisempaa versiota siitä löytyy saaristolaiskaappini saapa nähdä milloin avaan, vai avaanko koskaan -osastolta.
Se on itellä tämmönen joka paikan höylä, vähän kuin Laga 16 tai Lapparin 10 ja QC. Tosin tällä hetkellä baarikaapin saariosaston suosikkeja ovat Ardbegin tuotteet; eritoten Corry ja jostain syystä perus-10 iskee välillä kybällä. Corryä en viitti naukkailla, kun tuli otettua muutama tuossa mopoa rassatessa.

Se on itellä tämmönen joka paikan höylä, vähän kuin Laga 16 tai Lapparin 10 ja QC. Tosin tällä hetkellä baarikaapin saariosaston suosikkeja ovat Ardbegin tuotteet; eritoten Corry ja jostain syystä perus-10 iskee välillä kybällä. Corryä en viitti naukkailla, kun tuli otettua muutama tuossa mopoa rassatessa.
Arttu on oma suosikkitislaamo, jos pysytellään tavallisten kuolevaisten palkoilla ostettavissa olevissa pulloissa. Kymppi on aina varma valinta, käy häihin ja hautajaisiin. Uigesta tykkään myös paljon, ja Corrystä jne. Ja monesta muustakin saaristolaistislaamosta.

Back
Ylös Bottom