Mopsy80
Hopeless Gage
Sitten se menee suoraan jalkoihin!Hyvää huomenta! Jalkatreeni luvassa tänään. Ja illalla vähän olutta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitten se menee suoraan jalkoihin!Hyvää huomenta! Jalkatreeni luvassa tänään. Ja illalla vähän olutta.
Ehkä vähän joo ja suunnittelija sitten videoi hoidot myöhempään koulutustarkoitukseen.Siinähän teillä olisi hyvä yhteisproggis. Toinen suunnittelee ja toinen toteuttaa. Toteuttajan pitää tietysti saada tarvittaessa likaisen työn lisää.
Joko saa varata ajan?Ehkä vähän joo ja suunnittelija sitten videoi hoidot myöhempään koulutustarkoitukseen.
Toteuttajalta ei olla kysytty mutta sillähän on jo työhanskat kädessä niin kai se käy. En tosin ole ehtinyt vielä suunnitella minkäänlaista hoitoa mutta ehkä hän voisi improvisoida koekaniinin kanssa.Joko saa varata ajan?
Ehkä vähän joo ja suunnittelija sitten videoi hoidot myöhempään koulutustarkoitukseen.
Noni, pussi munkkeja sit kisoihin mukaan ja heti kun voi napostaa, niin alkaa suu käydä :D
Kyllä. On siinä ehkä se hyvä, että niitä ei voi joka tauolla syödä pöydältä.
Muistan fiiliksen. Itellä meni huonommalta puolelta, mutta olihan tuo toki silti vähän vammaista yksikätisenä. Ainakin sen aikaa, kun ei uskaltanut yhtään käyttää toista kättä.Mulla ei taida olla tänään reenipäivä. Ei ainakaan: penkkipäivä. Pari viskiä ehkä, lääkkeeksi, onely.
Vähän hankalaa on. Oikeakätinen olen. Vasen olkapää leikattu 13 vuotta sitten, siitäkin toipuminen oli persiistä.Muistan fiiliksen. Itellä meni huonommalta puolelta, mutta olihan tuo toki silti vähän vammaista yksikätisenä. Ainakin sen aikaa, kun ei uskaltanut yhtään käyttää toista kättä.
Pari viskiä kuulostaa hyvältä. Taidan repäistä itsekin oluen sivuun.
Mitä sanoo ammattilainen jäljestä? Mestari T.F. Oulusta leikkas, kuten myös vasemman olkapään 13 v sitten. Vähän kivuliasta toipuminen aluksi. Kipulääkkeet jätin pois 40 tuntia leikkauksesta, koska: olen mies. Varovaiset jumpat myös aloitettu, ohjeiden mukaan.^ Toi on kiva leikkaus tehdä. Toipua: tuskin.

Ainakin toimivaa jälkeä tuntuu saavan. Nimimerkillä paremmat voimatasot kuin ennen leikkausta, eikä mitään kolotuksiaToi on kiva leikkaus tehdä