Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hemmetti, heti pitää laittaa perjantaipulla tauolle, mutta vain pariksi viikoksi! Kisat tulossa ja painoa tarttee vähä tiputtaa. Painoluokkaurheilijan elämä on kyllä tavallaan jännää. Mutta eipähän pääse repsahtamaan yhtä pahan näköiseksi kuin vielä puolisen vuotta sitten olin.
Noni, pussi munkkeja sit kisoihin mukaan ja heti kun voi napostaa, niin alkaa suu käydä :D

Kyllä. On siinä ehkä se hyvä, että niitä ei voi joka tauolla syödä pöydältä.

täälä,paikallinen,osuuskauppa kiinni onely sunnuntaina

tästä syystä siirsin kaupassakäynnin eiliseltä tälle päivälle (oikea syy siirrolle oli toive,turha toive, että tänään olis kadut olleet kuivat ja auto olisi pysynyt siistinä)

40+1

ja nyt palaan viikon:teemaan
hiljaisen viikon:viettoa

Laskut maksettu. Tämä se on aina kuukauden hienoin päivä.

Möhöh, nyt johonki helvetin tarkkuutta vaativaan toimenpiteeseen. Joku naamaan liittyvä vois olla kiva!

Harvoin tarvii ite maksaa, kun normaalit laskut menee elaskuna.

Mullakin on suurin osa e-laskuina, mutta en anna mennä automaattisesti. Mä olen sen verran vanha, että haluan tarkistaa mitä maksan, ennen kuin maksan.
Sen lisäksi haluan maksaa kaikki samalla kerralla, että voin sitten huoletta käyttää loput rahat johonkin... muuhun.

Mullakin on suurin osa e-laskuina, mutta en anna mennä automaattisesti. Mä olen sen verran vanha, että haluan tarkistaa mitä maksan, ennen kuin maksan.
Sen lisäksi haluan maksaa kaikki samalla kerralla, että voin sitten huoletta käyttää loput rahat johonkin... muuhun.
Mulla menee automaattisesti tiettyyn summaan asti.

Mulla menee automaattisesti tiettyyn summaan asti.

Tuo olisi ihan ok, jos laskuissa olisi edes suunnilleen samat eräpäivät. Mutta ei, pakkohan ne on olla ihan miten sattuu.
Mä en vaan halua maksaa niitä eri päivinä. Kaikki kerralla kuntoon niin tietää paljonko on rahaa käytettävissä.

Suht unelias olo koska takana vain 3h unet, no kyl tää tästä suttaantuu.
edit. Vitun puhelinmyyjä soitti, odotin kyllä tärkeämpää puhelua, tai siis odotan vielä plääh.

Pitkästä aikaa käyttöön vanha kunnon sarvikuono. Jos sillä ei flunssa lähde niin sitten se ei lähde.

Back
Ylös Bottom