Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään matsia katsoessa yksi (1) lonkero. #terveydeksi

Mä oon juonu kuukauden sisään kahesti viiniä! Oonko ny sivistynyt ihminen? EIkös se kuitenki oo sivitynyttä puuhaa?

Riippuu.
A) Pullon suusta = ei
B) Maitolasista = ei
C) Viinilasista = Jyrkkä ehkä
D) Pikkusormi pystyssä = ehdottomasti

Riippuu.
A) Pullon suusta = ei
B) Maitolasista = ei
C) Viinilasista = Jyrkkä ehkä
D) Pikkusormi pystyssä = ehdottomasti

Unohtui yksi vaihtoehto:
F) Suoraan sellaisesta tyylikkäästä pahvitönikästä = sivistyksen maksimi

Alkaapa uni maittaa, kun tein tänään sekä aerobista, että salitreenin. Jospa jaksais vähän matkaa katsoa American Horror Storya ja sit... :zzzz:

^ onkohan hinnat yhtä kohdallaan kuin Helsingissä? En tiedä onko nuo vähän menettänyt asemiaan. Nyt on niin paljon vaihtoehtoisia, kokeellisiakin pienpanimotuotteita saatavilla, niin kaikki ei jaksa vouhottaa noiden perään. Pitäs kyllä siitä huolimatta nähdä tää niiden oma kuppilakonsepti.
Sitähän puljua on voinut ostaa siivunkin, jos niikseen on halunnut.

Kohta sitä kepappia ja twisted sisters -dokkaria!
Mielummin kepappia ja twisted potatoesseja, eli kierreperunoita. Tosin täällä pirkanmaalla on ainakin monessa paikassa ristikoita tarjolla kepapin kylkeen, koska niitä kuuluu syödä siipien kanssa ja siipiä taas saa joka rilliltä.

Mielummin kepappia ja twisted potatoesseja, eli kierreperunoita. Tosin täällä pirkanmaalla on ainakin monessa paikassa ristikoita tarjolla kepapin kylkeen, koska niitä kuuluu syödä siipien kanssa ja siipiä taas saa joka rilliltä.
Mulla on tässä nyt vain uudelleenlämmitettyä lihaa ja sooseja.

Back
Ylös Bottom