Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viitsitkö @Kuparikatto käydä katsomassa mikä mutka yö-threadin mattopiiskalla on kädessään.

Elämää suurempi kysymys, ja minen keksi. Tosin se näyttää vähän joltain airsoft vehkeeltä.

Perkele, kohta alkaa rauhallisempaakin kiristää, jos tänään ei saksan paketti tule.

13. päivä DHL luovuttanut paketin Postille, mutta postilla mennyt tähän saakka 5 päivää eikä mitään kuulu. DHL kuitenkin kuljetti paketin Saksasta Suomeen parissa päivässä.
Hengitä syvään ja ajattele munkkeja.

tumblr_o3am759jSp1uwfr8lo1_500.gif

Mä elättelen kanssa toiveita, että tänään saapuisi olutkuljetus. Onhan niitä tuolla kaapissakin, mutta uudet on aina uusia.
Aion olla tänään ahkera ja tehdä vähän seminaariesitelmää, ehkä matikkaa ja ripaus Anteron koodausta päälle.

Mitäpä tykkäät sarjasta? Näköjään ovat viidettä kautta jo tehneet...pitääkin metsästää ne jostain.
Voi kyllä suositella ihan varauksetta. Eka kausi noista katsotuista ehdottomasti paras, mutta nää muutkin täyin toimivaa viihdettä. Toinen viime aikojen suursuosikki on ollut Blacklist. Siitäkin pitäs kohta ruveta saamaan kolmoskautta käsiin, kun jätettiin taas tarina sellaiseen kohtaan.

Sitähän puljua on voinut ostaa siivunkin, jos niikseen on halunnut.
Niillä on tainnut olla kaksi osakeantia nyt yhteensä. Lukaisin tän viimeisimmän esitteenkin, jos olis huumorilla ostanut minimierän, eli jotain tyyliin 90€ arvosta, mutta jäi sitten ajatuksen tasolle. Omistuksellahan olis saanut jonkin sortin kanta-asiakaskortin noihin pubeihin, ja muistaakseni omistuksesta riippuen joko 5% tai 10% alennuksen joka ostosta, ja jos isompia määriä meni ostamaan, niin oli jotain spessutuotelähetyksiä, vierailuita jne. Tiedä olisko nuo paljon lämmittänyt, jos lähin pubikin on Helsingissä.

72
Kohta olen minäkin. Lihava.

Olkapää tuntuu: paljon paremmalta.
Se on siis huomenna treenipäivä. Sitten luultavasti tuntuu: kipeältä.

Minulla taas on viikko jo suoritettu

norkoilua, onely maanantai aamuun saakka

rentouttavaa viikonloppua, kuntit

oikeassa elmässä Minä kuuntelen kyllä juuri nyt tätä
on:kova

Pitäis kohta lähteä kanssa töistä salille, ois olkapääpäivä. Joteki ei nappaa tää työnteko enää perjantaina tähän aikaan kun aurinkokin paistaa :oops:

Back
Ylös Bottom